جدیدترین جزییات رسمی تئاتر پایتخت

به گزارش بازیکده، خبرگزاری ایسنا: نمایش پایتخت با بازی محسن تنابنده، احمد مهران فر، ریما رامین فر و علیرضا خمسه در کانادا، آمریکا و اروپا روی صحنه می رود. محمد قدس مدیر تولید و سرپرست گروه این پروژه به ما، گفت: این نمایش براساس سریال پایتخت و با کارگردانی مشترک محسن تنابنده و احمد مهران فر به صحنه خواهد رفت.

جدیدترین جزییات رسمی تئاتر پایتخت
وی ادامه داد: در حال حاضر آرش عباسی مشغول نوشتن مراحل نهایی متن آن است و کلیت نمایشنامه به نگارش در آمده است.

قدس درباره گروه بازیگران این نمایش توضیح داد: چهار بازیگر اصلی محسن تنابنده، احمد مهران فر، علیرضا خمسه و ریما رامین فر هستند اما ممکن است به فراخور نمایشنامه از دیگر بازیگران سریال نیز به این ترکیب اضافه شوند.

او ادامه داد: نمایش پایتخت تور کانادا، آمریکا و اروپا دارد و قرارداد اجراهای تیاتر با موسسه پرشیا فیلم بعنوان مجری طرح و برگزارکننده تور منعقد شده است و مجوز رسمی سازمان صدا و سیما دریافت شده است.

به گفته مدیر تولید نمایش ، تورامریکای شمالی اجرای این نمایش از شهریورماه در کشور کانادا آغاز می شود و این اثر نمایشی در سه شهر تورنتو، مونترال و ونکوور به صحنه خواهد رفت. ضمن اینکه قرارداد اجرا برای چهار کشور اروپایی و آمریکا برنامه ریزی شده است.

قدس اضافه کرد: زمان بندی اجراهای کشورهای دیگر نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی درباره اجرای این نمایش در ایران نیز توضیح داد: به این موضوع فکر کرده ایم اما هنوز درباره زمان و سالن اجرا به نتیجه قطعی نرسیده ایم. از آنجا که بازیگران در پروژه های دیگر مشغول به کار هستند، باید ببینیم برنامه ها به چه صورت خواهد بود.

محمد قدس با بیان اینکه نماینده پرشیا فیلم و گروه اجرایی این نمایش است، تأکید کرد که برنامه ها و اخبار این پروژه از طریق وی و با هماهنگی گروه اجرایی و پرشیا فیلم اعلام می شود و هر خبر و فعالیتی خارج از این چارچوب، مورد تأیید گروه نخواهد بود.

سریال پایتخت از جمله سریال های پرتماشاگر تلویزیون است که تاکنون چهار مجموعه آن از صدا و سیما پخش شده است.

منبع: برترین ها
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 465

به "جدیدترین جزییات رسمی تئاتر پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین جزییات رسمی تئاتر پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید