جیک جیلنهال وارد آمبولانس می گردد

به گزارش بازیکده، مایکل بی آمبولانس را با نقش آفرینی جیک جیلنهال کارگردانی می نماید.

جیک جیلنهال وارد آمبولانس می گردد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، مایکل بی فیلم اکشن تریلر آمبولانس را به عنوان پروژه کارگردانی بعدی اش انتخاب نموده و جیک جیلنهال در حال مذاکره برای ایفای نقش اول آن است.

بی می خواهد آمبولانس را اوایل 2021 فیلمبرداری کند. هیچ توزیع کننده ای هنوز وارد این پروژه نشده است.

هنوز جزییاتی از داستان فیلم منتشر نشده است. فیلمنامه آن توسط کریس فداک نوشته شده و جیمز وندربیلت، بردلی فیشر و ویل شراک تهیه کننده آن هستند.

بی همچنین تهیه کننده تریلر پاندمی پرنده آوازخوان با نقش آفرینی کی جی آپا، سوفیا کارسون، دمی مور، بردلی ویتفورد، کرگ رابینسون، جنا اورتگا، پل والتر و پیتر استورمر است.

تهیه کنندگان پرنده آوازخوان هشتم جولای اعلام کردند فیلمبرداری پروژه در لس آنجلس شروع شده که به این ترتیب این فیلم تبدیل به نخستین فیلمی شد که بعد از اعمال قرنطینه ها در شهر برای جلوگیری از گسترش کووید -19، فیلمبرداری خود را شروع می نماید. فیلمبرداری به مدت یک روز به خاطر تخطی از پروتکل های ایمنی متوقف شد، اما بلافاصله ادامه پیدا کرد.

مایکل بی اخیراً فیلم 6 زیرزمین نتفلیکس را با نقش آفرینی رایان رینولدز کارگردانی کرد. از پروژه های معروف او به عنوان کارگردان یا تهیه کننده می توان از آخرالزمان سال 1998، پرل هاربور سال 2001 و فرنچایز ترنسفورمرز نام برد.

جیلنهال برای نقش آفرینی در کوهستان بروکبک نامزد دریافت جایزه اسکار شد و از دیگر فیلم هایش می توان به زودیاک سال 2007، کد منبع سال 2011، چپ دست سال 2015 و قوی تر سال 2017 اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1247

به "جیک جیلنهال وارد آمبولانس می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جیک جیلنهال وارد آمبولانس می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید