تور اروپا ارزان: حکمرانی مجازی، قوانین کشورهای اروپایی در حوزه فناوری یکدست می گردد

به گزارش بازیکده، کشورهای عضو اتحادیه اروپایی قصد دارند با انجام مذاکراتی قوانینی مشترک را برای مقابله با قدرت و انحصارطلبی شرکت های فناوری تا تاریخ 25 نوامبر آماده نمایند.

تور اروپا ارزان: حکمرانی مجازی، قوانین کشورهای اروپایی در حوزه فناوری یکدست می گردد

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از رویترز، قرار است دو مجموعه پیش نویس قوانین برای بحث در میان کشورهای عضو اتحادیه اروپا به کار گرفته گردد و این در حالی است که نظرات کشورهای اروپایی در خصوص نحوه برخورد درست با انحصارطلبی شرکت های فناوری آمریکایی با یکدیگر تفاوت دارد.

بر اساس قانون اول موسوم به بازارهای دیجیتال فهرستی از بایدها و نبایدها در خصوص شرکت های کنترل نماینده داده و نحوه دسترسی به پلتفرم های آنها در نظر گرفته خواهد شد. از جمله این شرکت ها می توان به آمازون، اپل، آلفابت که گوگل زیرمجموعه آن است و فیس بوک اشاره نمود.

مجموعه قوانین دوم موسوم به قانون خدمات دیجیتال (DSA) شرکت های فناوری را ملزم می نماید تا برای مقابله با محتوای غیرقانونی در پلتفرم های آنلاین خود کوشش بیشتری انجام دهند. تخلفات آنها می تواند منجر به جریمه های سنگین گردد. در حال حاضر بر سر بخش عمده ای از محتوای قانون مذکور توافق شده و اختلافاتی در خصوص نحوه قانون گذاری پلتفرم های بزرگ آنلاین به جای مانده است.

کشورهای عضو اتحادیه اروپا، قانونگذاران اتحادیه اروپا و کمیسیون اروپا باید قبل از تصویب قوانین مذکور، اختلافات خود را در خصوص جزئیات آنها رفع نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1847

به "تور اروپا ارزان: حکمرانی مجازی، قوانین کشورهای اروپایی در حوزه فناوری یکدست می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: حکمرانی مجازی، قوانین کشورهای اروپایی در حوزه فناوری یکدست می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید