خادم الشریعه همچنان در رده پانزدهم دنیا، صعود مقصودلو و فیروز جا به رده های 67 و 95 دنیا

به گزارش بازیکده، در جدیدترین رده بندی فدراسیون دنیای شطرنج پرهام مقصودلو با هشت پله صعود در رده 67 نهاده شد و علیرضا فیروزجا نیز به جمع 100 شطرنج باز مطرح دنیا راه یافت.

خادم الشریعه همچنان در رده پانزدهم دنیا، صعود مقصودلو و فیروز جا به رده های 67 و 95 دنیا

به گزارش خبرنگاران، در جدیدترین رده بندی فدراسیون دنیای شطرنج در ماه مارس 2019 میلادی سارا سادات خادم الشریعه با 2482 واحد ریتینگ همچنان در رده پانزدهم برترین شطرنج بازان بانوی دنیا جای دارد.

در بخش استاندارد شطرنج بازان دنیا نیز پرهام مقصودلو با 2673 واحد ریتینگ با 8 پله صعود و افزایش 7 واحد ریتینگ در رده 67 نهاده شد. او در ماه گذشته با 2666 واحد ریتینگ در رده 75 دنیا قرار داشت. علیرضا فیروزجا در این ماه به جمع 100 شطرنج باز برتر دنیا رسید. او با 2657 واحد ریتینگ در رده 95 دنیا نهاده شد.

همچنین در بخش برترین های جوانان دنیا همچنان مقصودلو در رده دوم قرار گرفته است. بعد از او علیرضا فیروزجا باریتینگ 2657 در رده چهارم و سید محمد امین طباطبایی با ریتینگ 2600 در رده سیزدهم جوانان دنیا ایستاده اند. در این بخش آرین غلامی در رده 57 و شاهین لرپرزنگنه در رده 69 و آرش طاهباز در رده 97 قرار دارند.

در بخش دختران جوان دنیا نیز مبینا علی نسب با ریتینگ 2215 و 27 پله سقوط نسبت به ماه قبل در رده 65 نهاده شده است.

در بخش استاندارد برترین شطرنج بازان ایران نیز پرهام مقصودلو در رده نخست قرار گرفته است. علیرضا فیروزجا و پویا ایدنی نیز در رده دوم و سوم ایستاده اند. سیدمحمد امین طباطبایی، احسان قائم مقامی، امیررضا پوررمضانعلی، آرین غلامی، شاهین لرپری زنگنه، و سارا سادات خادم الشریعه در رده های بعدی جای گرفته اند.

در بخش استاندارد شطرنج بازان دختران ایران، سارا سادات خادم الشریعه در صدر جدول قرار گرفته است. آتوسا پورکاشیان و غزل حکیمی فرد در رده های دوم و سوم ایستاده اند. میترا حجازی پور، مبینا علی نسب، وصال حامدی نیا، هانیه خلجی، مینو عسگری زاده، آناهیتا زاهدی فر و میترا عسگری زاده در رده های بعدی جای گرفتند.

ایران در این ماه با میانگین ریتینگ 2562 و با یک پله صعود در رده بیست و چهارم دنیا نهاده شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 114

به "خادم الشریعه همچنان در رده پانزدهم دنیا، صعود مقصودلو و فیروز جا به رده های 67 و 95 دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خادم الشریعه همچنان در رده پانزدهم دنیا، صعود مقصودلو و فیروز جا به رده های 67 و 95 دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید