خبرنگاران کوشش سازمان های مردم نهاد برای حمایت از اقشار آسیب پذیر ستودنی است

به گزارش بازیکده، کرمانشاه- خبرنگاران- مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت: کوشش سازمان های مردم نهاد برای آموزش، فرهنگ سازی و حمایت های معیشتی از اقشار آسیب پذیر در مناطق حاشیه نشین ستودنی است.

خبرنگاران کوشش سازمان های مردم نهاد برای حمایت از اقشار آسیب پذیر ستودنی است

به گزارش خبرنگاران، فریبرز نجفی مهر روز سه شنبه که به منظور نظارت، پایش و رصد نحوه اعمال محدودیت های کرونایی به گیلانغرب سفر نموده بود در ملاقات با مسوولان این شهرستان اضافه نمود: مشارکت مردم استان به ویژه کسبه و صنوف مختلف در رعایت محدودیت های ابلاغی قابل تقدیر است.

وی با قدردانی از انسجام و هم افزایی موجود میان ادارات گیلانغرب، همکاری مردم این شهرستان در اعمال محدودیت ها را ارزشمند توصیف کرد و پایین آمدن تعداد بستری های کرونا را نشان دهنده رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط شهروندان و همراهی آنها با مسوولین مربوطه ذکر کرد.

نجفی مهر ضمن بازدید از سطح شهر گیلانغرب و آنالیز چگونگی رعایت پروتکل ها، محدودسازی بعضی مشاغل، کنترل ورود و خروج شهر به منظور ممانعت از تردد خودروهای غیربومی از خانه های بهداشت روستایی نیز بازرسی کرد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از72هزار تن جمعیت دارد.

130 بیمار جدید کووید 19 در کرمانشاه شناسایی شدند

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: 62 بیمار مثبت بستری و 68 بیمار مثبت سرپایی مبتلا به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته در استان شناسایی شدند.

مهدی محمدی روز سه شنبه به خبرنگاران اضافه نمود: همچنین با فوت هفت کرمانشاهی دیگر در شبانه روز گذشته در اثر ابتلای قطعی به ویروس کرونا، شمار فوتی های استان به هزار و 267 نفر رسید

وی اظهارداشت: در 24 ساعت گذشته 2 نفر در شهرستان کرمانشاه و در شهرستان های کنگاور، هرسین، سنقر و کلیایی، سرپل ذهاب و گیلانغرب هم هر کدام یک نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند.

رییس کمیته اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه نمود: 138 بیمار جدید با علایم بیماری کووید 19 در این مدت بستری و 129 نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

محمدی در انتها گفت: هم اکنون 725 بیمار مربوط به کووید 19 در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1284

به "خبرنگاران کوشش سازمان های مردم نهاد برای حمایت از اقشار آسیب پذیر ستودنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کوشش سازمان های مردم نهاد برای حمایت از اقشار آسیب پذیر ستودنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید