خدابخشی با طلا و مستعان با نقره بازگشتند

به گزارش بازیکده، به گزارش خبرنگاران، سومین و آخرین روز از تورنمنت بین المللی امارات (G1) روز گذشته با برگزاری مبارزات اوزان 63-، 68-، 87- و 87+ کیلوگرم در سالن فجیره امارات سرانجام یافت.

خدابخشی با طلا و مستعان با نقره بازگشتند

به گفته رئیس هیئت تکواندوی استان البرز فینال وزن 87- کیلوگرم بین مهدی خدابخشی قهرمان خوش تکنیک استان البرز و جوردن استورات از کانادا انجام شد که در انتها 3 راند مبارزه یک طرفه، این خدابخشی بود که توانست با نتیجه 9 بر 2 به فزونی دست پیدا کرده و مدال طلای وزن هفتم را به گردن بیاویزد.

محمد نوذری در گفتگو با مهر،اضافه کرد: مهدی خدابخشی برای رسیدن به مرحله فینال برابر عبدالعزیز از کویت و دافدو ساندز از نیوزیلند به ترتیب با نتایج 16 بر یک و 8 بر 2 به فزونی رسیده بود که با این مدال طلای ارزشمند 10 امتیاز را به سبد اندوخته های خود در رنکینگ المپیک اضافه کرد.

وی همچنین اضافه کرد: در وزن 54- کیلو گرم نیزهادی مستعان ملی پوش خوشنام البرز فینال رقابتها را با مراد لاچاروی از بلژیک آغاز و نتیجه را در راند طلایی واگذار کرده بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد. وی برای رسیدن به مرحله فینال، پس از یکدوره استراحت، برابر3 نماینده از کشور افغانستان به فزونی دست یافته بود.

به گفته رئیس هیئت تکواندو استان البرز این تکواندوکار وزن 54- کیلوگرم کشورمان نیز با کسب مدال نقره این رقابتها، 6 امتیاز را به سبد اندوخته های خود در رنکینگ المپیک اضافه کرد.

براساس این گزارش، 16 نماینده از کشورمان به دیداررقبای خود رفته بودند و هدایت تیم ملی تکواندوی کشورمان برعهده بیژن مقانلو (سرمربی)، مهدی بی باک و مهرداد یوسفی (مربی) بوده است. همچنین در این وزن 23 هوگوپوش به رقابت پرداختند

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 373

به "خدابخشی با طلا و مستعان با نقره بازگشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدابخشی با طلا و مستعان با نقره بازگشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید