در شبکه سحر فرشته ها با هم می آیند

به گزارش بازیکده، خبرگزاری خبرنگاران- فیلم سینمایی فرشته ها با هم می آیند با کارگردانی حامد محمدی از کانال بالکان شبکه سحر پخش می گردد.

در شبکه سحر فرشته ها با هم می آیند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، این فیلم داستان طلبه جوانی به نام احمد است که زندگی ساده و محقری را با همسر باردارش، لیلا می گذراند. احمد به جز تحصیل،کار سیم کشی برق ساختمان هم می نماید تا چرخ زندگی را بچرخاند. لیلا و احمد باوجود فقر و تنهایی که در تهران دارند، زندگی عاشقانه ای دارند و در انتظار اولین فرزندشان هستند. تا این که معین می گردد که لیلا سه قلو باردار است. همین موضوع مسائل اقتصادی زندگی آن ها را بیشتر می نماید و احمد را وادار می نماید تا علی رغم میلش، پیشنهاد بازی در یک فیلم را بپذیرد و...

حامد محمدی که علاوه بر کارگردانی نویسندگی فیلم نامه فرشته ها با هم می آیند را انجام داده است، در شخصیت پردازی احمد روحانی جوان فیلم (با بازی جواد عزتی) بسیار دقیق و ظریف عمل نموده است، به طوری که نقش مهم و تاثیرگذاراحمد در تمام داستان جاری و ساری است.

جواد عزتی، نازنین بیاتی، رضا ناجی، الهام کردا، سعید آرمند، شبیر پرستار، لی لی فرهادپور، حسین پرستار، الهام شعبانی، اکبر مددی، رحیم طاهروردی، رضا عصری، مهدی عطایی و محمد ابراهیمی در فرشته ها با هم می آیند با تهیه کنندگی منوچهر محمدی نقش آفرینی نموده اند.

فیلم سینمایی فرشته ها با هم می آیند یکشنبه 12 بهمن ساعت 23:30 به وقت تهران در مدت زمان 78 دقیقه بر روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر است.

حسین ظریف میرزائیان زبانگردانی و ترجمه این فیلم به زبان بوسنیایی را برعهده داشته است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 اسفند 1399 بروزرسانی: 9 اسفند 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1395

به "در شبکه سحر فرشته ها با هم می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در شبکه سحر فرشته ها با هم می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید