دور جدید پرداخت پاداش خوش مصرفی برق ، مردم مصرف برق خود را 20 درصد کاهش دهند

به گزارش بازیکده، سخنگوی صنعت برق از شروع پرداخت پاداش خوش مصرفی بابت صرفه جویی مصرف برق در 2 هفته آینده اطلاع داد و گفت: پرداخت تعرفه تشویقی در صورت تداوم موج سرما تا انتها سال ادامه خواهد داشت.

دور جدید پرداخت پاداش خوش مصرفی برق ، مردم مصرف برق خود را 20 درصد کاهش دهند

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به اینکه پیش بینی می گردد دمای هوا کاهش یابد و محدودیت سوخت گاز مصرفی در نیروگاه ها افزایش یابد گفت: مردم در مصرف برق خود صرفه جویی نمایند و با راه حل های ساده 20 درصد مصرف برق خود را کاهش دهند.

وی با تاکید بر اینکه مشترکان برق تا حد امکان طی 2 هفته آینده 20 درصد از مصرف برق خود را کاهش دهند تاکید نمود: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده میان وزارتخانه های نیرو و نفت در تامین سوخت نیروگاه ها، مدیریت مصرف برق را با صرفه جویی در مصرف سوخت نیروگاه ها که بیش از 90 درصد آن در نیروگاه های حرارتی با گاز تامین می گردد همراه است و این موضوع به نفع تامین گاز مردم در موج جدید سرما خواهد بود.

وی با اشاره به همکاری خوب مردم و اقدام موثر صنعت برق در عبور از پیک تابستان گذشته گفت: درصدد هستیم بابت صرفه جویی مصرف برق طی 2 هفته آینده، مطابق تابستان تعرفه تشویقی پرداخت کنیم و این فرایند در صورت تداوم موج سرما تا خاتمه سال ادامه خواهد داشت.

رجبی مشهدی راه حل های صرفه جویی و همکاری مردم با این طرح را بسیار ساده مطرح نمود و اضافه نمود: هموطنان می توانند تنها با خاموش کردن یک لامپ که بهتر است با شل کردن سرپیچ یک لامپ انجام گردد، به میزان هزارمگاوات (معادل فراوری نیروگاه اتمی بوشهر) صرفه جویی ایجاد نمایند.

وی اضافه نمود: علاوه برآن استفاده از لوازم گرمایشی در دمای آسایش و بین 19 تا 21 درجه تاثیر گذاری بالایی در کاهش مصرف برق دارد و یاری موثری به بخش انرژی کشور محسوب می گردد همچنین ضروری است هموطنان از هدر رفت انرژی در ساختمان ها جلوگیری نمایند.

وی مدیریت و هماهنگی وزارت خانه های نفت و نیرو در این خصوص را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و با تاکید بر اینکه صرفه جویی مصرف برق با صرفه جویی مصرف گاز همراه است گفت: مردم تابستان واقعا یاری کردند و ما توانستیم به میزان یک بیستم خرید تضمینی برق معادل حدود 106 میلیارد تومان به مشترکانی که مصرف خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش دادند، پاداش پرداخت کنیم و این طرح در زمستان هم که محدودیت انرژی وجود دارد با همکاری مردم عزیز کشور قابل اجراست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 671

به "دور جدید پرداخت پاداش خوش مصرفی برق ، مردم مصرف برق خود را 20 درصد کاهش دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دور جدید پرداخت پاداش خوش مصرفی برق ، مردم مصرف برق خود را 20 درصد کاهش دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید