رشد شرکت های دانش بنیان تقریبا متوقف شده

به گزارش بازیکده، به گزارش خبرنگاران، محمد علی زلفی گل در حاشیه نشست روسای پارک های علم و فناوری که امروز در وزارت علوم برگزار گشت، به خبرنگاران گفت: هدف از برگزاری این نشست این بود که اولا فرمان سال را جدی بگیریم و برنامه های خود را برای تحقق اهداف فرمان سال در سال 1401 معین کنیم. نکته بعدی اینکه تدوین سند نظام ملی نوآوری به وزارت علوم محول شده و روسای پارک ها در حقیقت برای تدوین سند به ما یاری می نمایند.

رشد شرکت های دانش بنیان تقریبا متوقف شده

وی اضافه نمود: بنا داریم ارتباط بین مدارس، دانشگاه ها، پارک های علم و فناوری، مراکز رشد، شهرک های علمی و تحقیقاتی، بنیاد نخبگان و ... و تمامی مجموعه هایی که به نوعی در نوآوری نقش دارند، احصا کنیم و همین امروز همه کسانی که ایده دارند می توانند آن را به وزارت علوم منتقل نمایند.

زلفی گل ضمن اشاره به اینکه رشد شرکت های دانش بنیان تقریبا متوقف شده و باید به فکر زایش و رویش شرکت ها باشیم، گفت: برای این کار ما باید در جذب افراد صاحب ایده فعال تر برخورد کنیم و حمایت هایمان باید افزایش یابد.

وی اضافه نمود: آموزش ها را در دانشگاه ها و پژوهشگاه ها جدی بگیریم و برنامه هایی را برای آموزش دانشجویان که چگونه می توانند خلاقیت داشته باشند و صاحب ایده شوند داشته باشیم. در ادامه دانشجویان باید بتوانند ایده را منجر به برآیند و خروجی نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2000

به "رشد شرکت های دانش بنیان تقریبا متوقف شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد شرکت های دانش بنیان تقریبا متوقف شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید