ساخت کاردستی فصل تابستان با 10 ایده جالب و آسان

به گزارش بازیکده، خبرنگاران | سرویس خانه داری - امروزه مضرات بازی های کامپیوتری بر هیچ کسی پوشیده نیست؛ از این رو کارشناسان بعضی سرگرمی های سالم مانند ساخت کاردستی را برای افزایش خلاقیت در بچه ها توصیه می نمایند. شاید تعجب کنید که حتی با مواد ساده ای می توان کاردستی ساخت؛ مانند کاردستی با شانه تخم مرغ، کاردستی با بطری نوشابه، کاردستی با چوب بستنی و حتی کاردستی با قاشق یکبار مصرف و کاردستی با بشقاب یکبار مصرف. ما نیز در این مطلب 10 ایده زیبا و آسان با استفاده از کاغذ های رنگی برای ساخت کاردستی فصل تابستان، گردآوری نموده ایم؛ با ما همراه باشید.

ساخت کاردستی فصل تابستان با 10 ایده جالب و آسان

ایده هایی برای کاردستی فصل تابستان

1. بستنی قیفی

طرح بستنی را روی کاغذ بکشید و اجازه دهید فرزندتان آن را رنک کند. برای طبیعی تر شدن این کاردستی، می توانید بعد از اتمام رنگ آمیزی، مقداری ترافل رنگی روی آن بچسبانید و یک توپک قرمز یا تکه ای پنبه رنگ شده را روی آن قرار دهید.

2. کارت پستال خورشیدی

با یک ایده بسیار ساده می توانید این کارت پستال زیبا را برای فرزند خود، درست کنید. حتی می توانید از آن به عنوان کارت دعوت تولد یا یک مهمانی تابستانی بهره ببرید. همان طور که مشاهده می کنید ساخت این کاردستی بسیار راحت است؛ تنها با برش دو نیم دایره و چسباندن آن روی لبه های کارت، و برش نوارهای رنگی برای پرتو های نور خورشید این کارت پستال آماده می گردد.

می توانید هر ایده دیگری مانند ساخت عینک را نیز روی آن پیاده کنید.

همچنین ببینید: جدیدترین انواع کاردستی جشن الفبا

3. قایق بادبانی

همان طور که می بینید، مراحل کار در تصویر زیر آمده است. خم کردن کاغذ مربوط به بادبان و ایجاد یک فضای سه بعدی، کار را طبیعی تر جلوه خواهد داد.

4. خرچنگ دریایی

برای این کار به 5 عدد مقوای دایره ای شکل احتیاج داریم که همه آن ها باید از قسمت قطر، تا شوند. برای چشم های خرچنگ نیز، استفاده از دکمه های تزئینی ایده جالبی خواهد بود.

5. لاک پشت

این لاک پشت های با نمک حاصل ایده ای بسیار آسان هستند و کودک شما می تواند از درست کردن آن ها لذت ببرد. طرح را بکشید و برش بزنید؛ سپس نوارهای رنگی را مانند تصویر زیر لوله نموده و روی آن بچسبانید.

بیشتر ببینید: ساخت کاردستی لاک پشت فانتزی به 5 روش

6. عروس دریایی

مراحل کار در تصویر زیر آمده است. برای قسمت پاها، کاغذ رنگی سبز رنگ را به صورت نوار هایی مساوی خط کشی نموده و با استفاده از یک قیچی، خطوط را بدون اینکه از کار جدا شوند، برش بزنید. سپس با پیچیدن انتهای هر نوار به یک مداد، خواهید دید که به راحتی قسمت پاها، موج دار خواهند شد.

7. کاردستی سه بعدی فانوس دریایی

مراحل کار را مطابق شکل زیر پیش ببرید. می توانید برای بدنه فانوس دریایی، یک رول مقوایی دستمال توالت را از طول با قیچی بریده، دو قسمت کنید و به رنگ دلخواه رنگ کنید. قسمت اتاقک فانوس دریایی هم به همین صورت تهیه کنید؛ با این تفاوت که می توانید این قسمت را طوری برش بزنید که از قسمت اول کوچک تر باشد و بخشی از آن درون قسمت اول جا بگیرد.

بیشتر بدانید: آموزش ساخت کاردستی با رول دستمال توالت

سامانه مشاوره آنلاین های اکسپرت

8. لانه پرنده

این یک ایده بسیار ساده و در عین حال کاربردی است. قطعا دیدن صحنه لانه گزینی پرندگان زیبا و کوچک در این لانه های دست ساز، برای کودک شما یک تجربه فراموش نشدنی خواهد شد. برای این منظور می توانید از یک جعبه کفش یاری گرفته و آن را رنگ کنید. سپس برای ساخت شیروانی، یک مقوا را از وسط تا بزنید و روی لانه قرار دهید.

حتما ببینید: کاردستی خانه با چوب بستنی

9. بادبزن

درست کردن این بادبزن ها کار بسیار آسانی است. برای این کار کافی است طرح مورد نظر خود را روی یک کاغذ مناسب کشیده و کاغذ را به صورت منظم تا بزنید و آن را تزئین کنید.

10. کاردستی قایق تابستانی

این قایق های کوچک دست ساز، می توانند اسباب بازی خوبی برای بچه ها باشند. پوست گردو، یک میله سبک فرچه ای (یا حتی یک تکه نی پلاستیکی) و مقداری مقوا، چسب حرارتی و دکمه تزئینی تمام چیزی است که لازم دارید. این قایق های کوچک به راحتی روی آب شناور مانده و بازی با آن ها می تواند بسیار سرگرم کننده باشد.

سخن آخر

همان طور که دیدید با وسایل ساده و به ظاهر دورریختنی هم می توان کاردستی های بسیار جالبی درست کرد؛ توصیه می کنیم با ایده دریافت از کاردستی هایی که در این مقاله ارائه شد، فرزند خود را شاد نموده و با این کار به او بازی های سالم را یاد بدهید. همچنین اگر به دنبال ایده های بیشتری در این زمینه هستید، مطلب ایده هایی برای ساخت کاردستی های خلاقانه و ساده به شما یاری خواهد نمود.

نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر کاربران خبرنگاران در میان بگذارید.

منبع: setare.com
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1569

به "ساخت کاردستی فصل تابستان با 10 ایده جالب و آسان" امتیاز دهید

4 کاربر به "ساخت کاردستی فصل تابستان با 10 ایده جالب و آسان" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت کاردستی فصل تابستان با 10 ایده جالب و آسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید