سامانه دانش بنیان به زبان آموزان یاری می نماید

به گزارش بازیکده، یک شرکت دانش بنیان با فراوری سامانه های برخط، روش های نوینی را برای آموزش مفاهیم به ویژه در حوزه زبان انگلیسی ارائه کرد.

سامانه دانش بنیان به زبان آموزان یاری می نماید

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، سید محمود داودی مدیرعامل شرکت دانش بنیان آرما داده پرداز کیش گفت: عرصه آموزش در کشور بسیار وسیع است و برای تغییر سیستم آموزشی کشور و روش های فراگیری به سمت روش های مدرن تر، احتیاجمند بستر های پیشرفته آنلاین هستیم. ما در این شرکت کوشش داریم تا با استفاده از متد های پیشرفته، این بستر های آنلاین و اپلیکیشن های مورد احتیاج را تهیه کنیم.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان آرما داده پرداز کیش، در ادامه اضافه نمود: فراوری بستر های آنلاین، آموزش کم هزینه، ارزان و فراگیر در سراسر کشور را ممکن می سازد و باعث می گردد که دهک های مختلف درآمدی از آموزش های باکیفیت بهره مند شوند. بر این اساس واحد تحقیق و توسعه شرکت با رصد احتیاج های این حوزه سعی دارد تا پاسخ های فناورانه مهیا کند.

وی همچنین اعلام کرد: یکی از محصولات ما در حوزه آموزش محصول آیلینگو است. این محصول با استفاده از متد بازی های آنلاین، آموزش را با روشی جدید به زبان آموز یاد می دهد. این روش بر اساس بازی و رقابت است. یادگیری از این روش باعث می گردد که کاربر به دور از محیط های اغلب کسالت آور کلاس، زبان انگلیسی را فراگیرد.

داودی ضمن تاکید بر اهمیت استفاده از روش های مدرن در آموزش زبان انگلیسی گفت: این اپلیکیشن آموزش زبان، با استفاده از الگوریتم های هوشمند، نقاط ضعف و قوت کاربر را معین می نماید. مثلاً اگر کاربر در یک درس ضعف دارد، هوش مصنوعی آن درس را برای وی تکرار می نماید و یا تمرین های بیشتری از همان موضوع در اختیار کاربر می گذارد.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان آرما داده پرداز کیش، با اشاره به دیگر مزیت های این آپ، اعلام کرد: محصول مشابه خارجی ماهانه 10 دلار حق اشتراک اخذ می نماید در حالی که هزینه اشتراک سالانه این محصول حدود 100 هزار تومان است. امیدوار هستیم در آینده نزدیک بتوانیم در این بستر محصولات بسیار متنوع تری را به بازار مصرف کشور عرضه کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1557

به "سامانه دانش بنیان به زبان آموزان یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه دانش بنیان به زبان آموزان یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید