سامسونگ One UI Watch را معرفی کرد؛ پوسته ای بر پایه Wear OS 3.0

به گزارش بازیکده، سامسونگ شب گذشته از رابط کاربری One UI Watch رونمایی کرد که مبتنی بر سیستم عامل Wear OS گوگل است. همان طور که احتمالا می دانید، سامسونگ مدتی قبل گفت که برای ساعت های هوشمند خود سیستم عامل تایزن را کنار می گذارد و در عوض از طریق همکاری با گوگل، سیستم عامل Wear OS را بهبود می بخشد. در مراسم شب گذشته جزئیات ساعت های هوشمند تازه سامسونگ مطرح نشد ولی این شرکت گفت که در رویداد Unpacked بعدی که تابستان برگزار می شود، این ساعت ها معرفی خواهند شد.

سامسونگ One UI Watch را معرفی کرد؛ پوسته ای بر پایه Wear OS 3.0

از آنجایی که این رابط کاربری مبتنی بر Wear OS است، کاربران راحت تر از گذشته می توانند این ساعت ها را با گوشی های اندرویدی خود سینک کنند. طبق اعلام سامسونگ، اگر از پلی استور یک اپلیکیشن نصب کنید که نسخه ساعت هوشمند آن هم وجود داشته باشد، این نسخه به طور اتوماتیک در ساعت هوشمند شما نصب خواهد شد. از طرف دیگر اگر مثلا یک شماره تلفن را در گوشی بلاک کرده باشید، به طور اتوماتیک در ساعت هوشمند هم این شماره بلاک می شود.

کاربران نسل نو ساعت های هوشمند سامسونگ حالا می توانند از اپلیکیشن های محبوبی مانند Wear OS، Adidas Running، Calm، Spotify، YouTube Music و Google Maps استفاده کنند. سامسونگ اعلام کرده که نسل نو ساعت های هوشمند این شرکت از عمر باتری بیشتر، عملکرد سریع تر و اپلیکیشن های بیشتری بهره می برند.

سامسونگ برای اینکه تمایز بین ساعت های خود و دیگر ساعت های مبتنی بر Wear OS را افزایش دهد، ابزار مربوط به طراحی واچ فیس ها را بهبود بخشیده تا طراحان و توسعه دهندگان بتوانند طرح های مجذوب کننده تری را برای ساعت های هوشمند سامسونگ خلق کنند.

همان طور که گفتیم سامسونگ در تابستان امسال با برگزاری یک مراسم از ساعت های هوشمند گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ اکتیو 4 رونمایی می کند که هر دو از رابط کاربری One UI Watch و سیستم عامل Wear OS بهره می برند. طی هفته های گذشته اطلاعات مختلفی درباره این ساعت ها فاش شده و تا حد زیادی از جزئیات آن ها خبردار شده ایم.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1664

به "سامسونگ One UI Watch را معرفی کرد؛ پوسته ای بر پایه Wear OS 3.0" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ One UI Watch را معرفی کرد؛ پوسته ای بر پایه Wear OS 3.0"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید