قاب های قابل بازیافت سامسونگ به مناسبت روز زمین

به گزارش بازیکده، استفاده روزافزون از لوازم الکترونیکی و لوازم جانبی آن ها همیشه این نگرانی را به وجود آورده که زباله های این دستگاه ها به تدریج سلامت کره خاکی ما را به خطر می اندازد. اکنون شرکت سامسونگ قاب های تازه گوشی گلکسی S21 و بند ساعت Watch4 را عرضه نموده که قابل بازیافت هستند.

قاب های قابل بازیافت سامسونگ به مناسبت روز زمین

به گزارش خبرنگاران، شرکت سامسونگ از لوازم جانبی گوشی های سری گلکسی اس 21 و ساعت گلکسی واچ 4 خود رونمایی نموده است که اوج همکاری این شرکت با Sean Wotherspoon است. این طراح آمریکایی که محصولات تجزیه پذیر فراوری می نماید، مجموعه ای بسیار چشمگیر از طرح های متمرکز بر پایداری طبیعت دارد. سال جاری به مناسبت روز زمین، شرکت سامسونگ بعضی از لوازم جانبی بسیار قابل توجه ساعت هوشمند خود را با همکاری با Wotherspoon فراوری نموده است.

روز زمین هر سال در 22 آوریل (دوم اردیبهشت) جشن گرفته می گردد و رویداد سال جاری همزمان با عرضه مجموعه لوازم جانبی پایدار حاصل همکاری شرکت سامسونگ و Sean Wotherspoon بود. این مجموعه شامل قاب های گوشی و بند های ساعت برای سری Galaxy Watch4 است. لوازم جانبی نو در نسخه های محدود، شیک و نوآورانه طراحی شده اند. سه قاب برای Galaxy S21 و سه بند ساعت برای سری Galaxy Watch4 وجود دارد. علاوه بر این چندین صفحه ساعت متناسب با هر طراحی بند ساعت وجود دارد. این طراحی ها را می توان از فروشگاه Google Play دانلود کرد.

مجموعه لوازم جانبی پایدار سامسونگ و Sean Wotherspoon از مواد قابل بازیافت و زیست تخریب پذیر ساخته شده است و از ابتکار قبلی سامسونگ در پیگیری پایداری و آگاهی از محیط زیست پیروی می نماید. نتیجه همکاری سامسونگ با طراحان برتر متمرکز بر مواد تنوپذیر، مجموعه ای از لوازم جانبی شیک و مجذوب نماینده بوده است. از سال 2018 که Wotherspoon وارد فضای طراحی مبتنی بر مواد تجزیه پذیر شد، به شکل مستمر به فراوری طرح های چشمگیر و نوآورانه ادامه داد. این مجموعه نو سری گلکسی S21 و Watch4 سامسونگ نشان از محبوبیت روزافزون این طراح دارد.

مجموعه لوازم جانبی پایدار سامسونگ گلکسی و Sean Wotherspoon به وسیله Wotherspoon طراحی شده است که از زیبایی و عظمت زمین الهام گرفته شده است. تا به امروز، الهام گرفتن از زمین دوست داشتنی ما یک موضوع دائمی در طرح های گیاه محور Wotherspoon بوده است. قاب های گوشی در سه سبک مشابه به نام های ارکیده، سپیده دم و باران عرضه می شوند. قاب های گوشی و بند ساعت از مواد TPU سازگار با محیط زیست و غیر سمی ساخته شده اند که قابل بازیافت نیز می باشد.

مشتریان علاقه مند می توانند لوازم جانبی نو را به وسیله وب سایت سامسونگ به قیمت 49.99 دلار از 22 آوریل (دوم اردیبهشت) دریافت نمایند. لوازم جانبی را می توان به وسیله برنامه NTWRK نیز تهیه کرد. در حال حاضر هیچ نشانه ای از تعداد هر یک از لوازم جانبی که قرار فراوری شوند در دسترس نیست.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2027

به "قاب های قابل بازیافت سامسونگ به مناسبت روز زمین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاب های قابل بازیافت سامسونگ به مناسبت روز زمین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید