سفر 50 تور گردشگری اسپانیا به لرستان

به گزارش بازیکده، بر اساس گزارش استاندار لرستان، حدود 50 تور گردشگری و مدیر تورهای توریستی از اسپانیا به لرستان سفر می نمایند.

سفر 50 تور گردشگری اسپانیا به لرستان

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام بهار 99 با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

هوشنگ بازوند در ملاقات با سفیر اسپانیا با اشاره به این که در حوزه گردشگری تفاهمنامه ای با شرکت های اسپانیایی تنظیم شده است، بیان کرد:

براساس این تفاهمنامه مقرر شد که تا انتها سال 94 حدود 50 تور گردشگری به مدت 5 روز در لرستان به لرستان سفر می نمایند.وی با اشاره به این که زیرساخت های حمل و نقل هوایی، ریلی و زمینی استان برای گردشگران و سرمایه گذاران حوزه گردشگری فراهم شده است، تاکید نمود:بدون شک جاذبه های استان مورد استقبال گردشگران خارجی قرار خواهد گرفت. موقعیت توپوگرافی منحصر به فرد، میراث فرهنگی و به عبارتی سازه های شهرنشینی به جا مانده از تمدن های نخستین، لرستان را به قطب گردشگری تبدیل می نماید.بازوند اضافه کرد:لرستان پایتخت پل های تاریخی ایران است و این استان با داشتن ژئوپارک های طبیعی بسیار بزرگ و علمی، مقام نخست کشور را در زمینه ژئوتوریسم دارد. اما متاسفانه با وجود داشتن ظرفیت های زیاد و با این که لرستان از استان های ثروتمند کشور است، از ظرفیت های آن به خوبی استفاده نشده است.منبع: تسنیممنبع: کجارو
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 596

به "سفر 50 تور گردشگری اسپانیا به لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر 50 تور گردشگری اسپانیا به لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید