سلسله کارگاه های آموزشی آنلاین مختص والدین دانشجویان به صورت وبینار آموزشی برگزار می گردد

به گزارش بازیکده، سلسله کارگاه های آموزشی آنلاین مختص والدین دانشجویان به صورت وبینار آموزشی از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه علامه برگزار می گردد.

سلسله کارگاه های آموزشی آنلاین مختص والدین دانشجویان به صورت وبینار آموزشی برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل دانش آموزان در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، به همت واحد ارتباط خانواده و دانشگاه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی، سلسله کارگاه های آموزشی آنلاین مختص والدین دانشجویان به صورت وبینار آموزشی برگزار می گردد.

این سلسله کارگاه ها با هدف توانمندسازی والدین و ارتقای مهارت های ارتباطی تعامل والدین با فرزندان دانشجو و بزرگسال در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و روانی بین فرزندان برگزار می گردد.بر این اساس، این کارگاه ها، عصر های چهارشنبه ساعت 19 تا 20 در بستر آموزش مجازی دانشگاه (اسکای روم) به وسیله لینک https://meeting.atu.ac.ir/ch/clan برگزار می گردد.

لازم به ذکر است، دبیرخانه این سلسله کارگاه ها در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی واقع در پردیس مرکزی دهکده المپیک است.علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 48393506 و 09024476820 (واتس اپ) ارتباط بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1039

به "سلسله کارگاه های آموزشی آنلاین مختص والدین دانشجویان به صورت وبینار آموزشی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلسله کارگاه های آموزشی آنلاین مختص والدین دانشجویان به صورت وبینار آموزشی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید