غرق شدن ساکنان در زیرزمین آپارتمان!

به گزارش بازیکده، سیل شدید موجب غرق شدن 7 نفر از ساکنان محلی در آمریکا شد و دست کم هفت نفر در زیرزمین یک آپارتمان در شهر نیویورک جان باختند.

غرق شدن ساکنان در زیرزمین آپارتمان!

به گزارش خبرنگار، ماموران گروه امداد و نجات به همراه پلیس ساعت 12 نیمه شب پنجشنبه پس از اطلاع از وقوع حادثه در محل حضور یافتند. آن ها جسد یک مرد به همراه دو زن را در زیرزمین آپارتمان در حالی که غرق شده بودند پیدا کردند.

پلیس هنوز هویت جانباختگان را اعلام نکرده است، اما یک سخنگوی اداره آتشنشانی مرگ این سه تن را مرتبط با وقوع طوفان آیدا دانست. ماموران پلیس همچنین در موردی دیگر در ساعت 11:15 دقیقه شب چهارشنبه یک زن 43 ساله با نام مهاماتی رامسکریت به همراه پسر 22 ساله اش کریشا رامسکری را در حالی که بیهوش بودند در زیرزمین یک آپارتمان پیدا کردند. این دو بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند، اما پزشکان پیروز به نجات جان این مادر نشدند.

در مورد سوم پلیس محلی آمریکا در ووساید در ساعت 10 شب جسد بی جان 3 نفر از اعضای یک خانواده را در زیرزمین یک آپارتمان پیدا کرد. دو مرد 48 و 50 ساله به همراه یک کودک 2 ساله قربانیان این حادثه بودند.

گفتنی است؛ دست کم پانزده نفر در استان نیویورک بر اثر طوفان آیدا جان خود را از دست داده اند. این طوفان همچنین در استان نیوجرسی موجب کشته شدن دست کم 23 نفر شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1719

به "غرق شدن ساکنان در زیرزمین آپارتمان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غرق شدن ساکنان در زیرزمین آپارتمان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید