فال ابجد امروز شنبه 22 بهمن ماه 1401؛ زمانی برای استراحت کردن احتیاج دارید!

به گزارش بازیکده، فال ابجد امروز شنبه 22 بهمن ماه 1401؛ فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است که بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می گردد. در این فال مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد.

فال ابجد امروز شنبه 22 بهمن ماه 1401؛ زمانی برای استراحت کردن احتیاج دارید!

خبرنگاران |انسان ها همواره در پی راهی برای فهمیدن آینده خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال ها انجام می دهند.

به گزارش خبرنگاران ؛ فال حروف ابجد از جمله فال های قدیمی ای است که هواداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه ای برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده اند. گاهی این شیوه در شماره گذاری موارد یا صفحات به کار می رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه ها نیز استفاده می گردد. به این ترتیب که برای هر حرف واژه ای که بخواهند به عدد تبدیلش نمایند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی دارند و اعداد به دست آمده را جمع می زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ علی برابر با 110 می گردد بعلاوه یاعلی برابر با 121 می باشد.

فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می گردد. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده اند که اسامی این ماه ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل

ثور

جوزا

سرطان

اسد

سنبله

مقدار

عقرب

قوس

جدی

دلو

حوت

در ادامه، فال ابجد امروز 22 بهمن ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ب ب ب

شما در رابطه برقرار کردن با دیگران بسیار ماهر هستید، اما گاهی اوقات از این توانایی شخصی تان برای اینکه در دیگران احساس خوبی ایجاد کنید استفاده نمی کنید. وقتتان را هدر ندهید که در اشخاص دیگر توازن و هماهنگی به وجود آورید. درعوض با حرکت کردن پیروزیت آمیز به سمت هدف های شخصی تان الگوی خوبی برای دیگران باشید.

اردیبهشت: ج ج ب

اگرچه شما اکنون توانایی تأثیر گذاشتن بر دیگران را دارید، به خصوص در موقعیت های حرفه ای، ولی شما باید درمورد اینکه چگونه از این توانایی بهره ببرید دقت کافی داشته باشید. برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید از موقعیتی که در آن هستید عقب نشینی نکنید، فقط نسبت به آن چیزی که واقعاً احساس می کنید خونسردتر باشید.

خرداد: آ د د

اگر شما تصمیم گرفته اید که به تعطیلات بروید یا پروژه ای تازه را قبول کنید، این شانس را خواهید داشت که مورد حمایت واقع شوید. سعی کنید که این کار ها را به تنهایی انجام ندهید، بلکه به دیگران هم تکیه کنید. شریک شدن با دیگران باعث می گردد که از انجام دادن این کار ها لذت بیشتری هم ببرید.

تیر: آ ج آ

فکر نکنید که حتماً باید کار اشتباهی انجام داده باشید، حتی اگر هم کاری را اشتباه انجام داده باشید باز هم امیدی به بهبود هست. بخشی از زندگی خودتان را انتخاب نموده و کاری را انجام دهد که اثری طولانی مدت بر آن داشته باشد.

مرداد: ب ب ج

شخصی پر انرژی امروز وارد زندگی شما می گردد و گزینه مهیجی را برای کار هایی که اکنون انجام می دهید به شما پیشنهاد می نماید. این شیوه حتی اگر زندگی شما را تغییر ندهد، باعث می گردد که کار کردن برایتان لذت بخش گردد.

شهریور: آ آ آ

اگر شما با خانواده تان مسئله ای پیدا نموده اید، الان زمان خوبی برای متمرکز شدن بر این موضوع است. شما با مهربانی به صحبت های دیگران گوش می دهید و عاقلانه واکنش نشان می دهید، اکنون این توانایی کمکتان می نماید که تأثیرگذارتر باشید.

مهر: ج ب د

اگرچه شما امروز احساس شکست ناپذیر بودن می کنید، ولی در واقع اینگونه نیستید. اطمینان پیدا کیند که کار های شخصی تان را انجام داده اید و به جزئیات نپردازید، حتی اگر مطمئن هستید که با این روش شانسی برای پیروز شدن دارید.

آبان: د د د

در حالیکه دیگران سریع و پر شتاب کارهایشان را انجام می دهند، شما در مراحل اولیه پایه ریزی برنامه هایتان هستید که این شیوه می تواند پیشرفت شما را تضمین کند. اما اکنون شما به سمت هیجان و جوش و خروش کشیده شده اید.

آذر: د د ج

توانایی شما در استفاده بجا از عناصر دنیا باعث می گردد شما مثل یک جادوگر به نظر بیایید، اما هوش و ذکاوت شما این توانایی را در شما ایجاد نموده است. شما اکنون به جای اینکه بخواهید رابطه تازهی را آغاز کنید به زمان احتیاج دارید تا روابط قبلی تان را محکم تر کنید.

دی: آ د آ

شما می خواهید که نسبت به احساسهایتان آگاهی داشته باشید، برای اینکه زمانی که آن ها بر مسند قدرت بودند خواهید توانست آن ها را سرکوب کنید. زمانی که می خواهید با توجه به اوضاع و شرایط درونی تان آن ها را آنالیز کنید به زمانی برای استراحت کردن احتیاج خواهید داشت. اگر شما این کار را انجام دهید دیگران از شما پیروی خواهند کرد.

بهمن: ب ب ج

اگر این شانس را دارید که افکارتان را پیش ببرید، پس آن را از دست ندهید. اما وقتی این حالت در طول روز تغییر جهت داد و به حرکتی پرشتاب تبدیل شد باید حواستان جمع باشد.

اسفند: آ ب آ

امروز مسیری را که انتخاب نموده اید حتی اگر مسیر مستقیمی نباشد، واضح و روشن است. اجازه بدهید که حس ششمتان شما را راهنمایی کند، حتی اگر احساس می کنید که این حس، حسی منطقی نیست. به جای دنبال کردن ایده تازهی خارج از برنامه، اکنون شما به سادگی با پرداختن به این حس درحالیکه به سمت جلو پیش می روید خواهید توانست به بالاترین پیروزیت ها برسید.

منبع: فرادید
انتشار: 22 بهمن 1401 بروزرسانی: 22 بهمن 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2155

به "فال ابجد امروز شنبه 22 بهمن ماه 1401؛ زمانی برای استراحت کردن احتیاج دارید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال ابجد امروز شنبه 22 بهمن ماه 1401؛ زمانی برای استراحت کردن احتیاج دارید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید