فرار از میزبانی پرسپولیس به دلیل طرفداران زیاد!

به گزارش بازیکده، مسئولان شهر مشهد می کوشند از زیر بار میزبانی فینال جام حذفی فرار نمایند. آنها از صعود پرسپولیس می ترسند!

فرار از میزبانی پرسپولیس به دلیل طرفداران زیاد!

احتمال اینکه فینال جام حذفی در مشهد برگزار گردد، کم نیست. حتی گفته می گردد شانس مشهد برای میزبانی از فینال بیشتر ازدیگر شهر ها است اما یکی از مسئولان شهری مشهد اظهار نظر عجیبی درباره میزبانی در این بازی داشته است.

حیدر خوش نیت، سرپرست فرمانداری شهر مشهد در گفت و گویی عجیب اعلام نموده اگر پرسپولیس به فینال جام حذفی برسد، احتمالا آن ها میزبانی این تیم را به عهده نخواهند گرفت! دلیل این شخص هم در نوع خودش جالب توجه است. پرسپولیس نباید به مشهد برود چون طرفداران زیادی دارد. البته به گفته این آقا. او می گوید: منتظر نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در نیمه نهایی هستیم و اگر پرسپولیس برنده این مسابقه گردد و به فینال برسد به دلیل اینکه در مشهد طرفداران زیادی دارد احتمالا میزبان جام حذفی نخواهیم بود. زیرا استادیوم ثامن الائمه آماده برگزاری مسابقه نیست و در استادیوم امام رضا(ع) هم محدودیت هایی برای برگزاری فینال جام حذفی داریم بنابراین نمی توانیم به احتمال زیاد میزبان فینال با حضور پرسپولیس باشیم. البته هنوز نه سازمان لیگ فوتبال ایران، نه هیات فوتبال و نه اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی درخواستی برای برگزاری فینال جام حذفی به ما ارایه ننموده اند.

جالب است که مشهدی ها به جای آنکه از فرصت های به دست آمده از میزبانی این بازی بهره ببرند وکسب درآمد نمایند می خواهند با این اظهارات عجیب از زیر بار برگزاری آن فرار نمایند. این همه نتیجه فوتبال دولتی است. اگر فوتبال خصوصی بود بدون شک از برگزاری چنین دیداری استقبال می شد و شهر میزبان می کوشید از راه برگزاری این بازی کسب درآمد کند.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 161

به "فرار از میزبانی پرسپولیس به دلیل طرفداران زیاد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرار از میزبانی پرسپولیس به دلیل طرفداران زیاد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید