قدرت نمایی ایثار شیمیدُر قم در لیگ بسکتبال

به گزارش بازیکده، خبرنگاران/قم تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدُر با کسب رجحان در دو مسابقه متوالی برابر تیم هیأت زنجان برای دومین حریف خود در لیگ برتر ایران خط و نشان کشید.

قدرت نمایی ایثار شیمیدُر قم در لیگ بسکتبال

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدُر قم که در ترکیب خود بازیکنان شاخص و نامی همچون محمد کریمی ملی پوش اسبق کشورمان در پارالمپیک 2008 پکن، محمد محمدنژاد عضو تیم ملی در پارالمپیک 2016 ریودوژانیر و دیگر ملی پوشان نظیر مهدی قربانی و اسماعیل فاضلی با تجربه بازی در اروپا و لیگ ترکیه و همچنین ملی پوش جوانی همچون مهدی عباسی دارد، این روزها درگیر مسابقات فصل 1398 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایران است.

تیمی که هدایت آن را جواد شهره غلامی مربی مطرح بسکتبال و بسکتبال با ویلچر قم بر عهده دارد و در کنار محمد رحیمی که از فارس و محمد معظمی از زنجان به این تیم آمده اند، نفرات بومی مستعدی همانند محمدحسین بنازادگان، اسماعیل ابوطالبی، علی کارچانی، جواد منصوری، حامد زارعی، داوود بدرخانی، عظیم عباسی، بهزاد و ... در دو دیدار تدارکاتی تیم هیأت زنجان را مغلوب کرد.

هیأت زنجان یکی از تیم های ریشه دار و بازیکن ساز بسکتبال با ویلچر ایران به شمار می رود، تیمی که ملی پوشان و چهره های مطرح زیادی را تحویل تیم ملی داده به عنوان یکی از تیم های حاضر در گروه نخست فصل 1398 لیگ برتر دو دیدار تدارکاتی در قم برابر تیم ایثار شیمیدُر قرار گرفت و هر دو بازی به نفع میزبان تمام شد.

نماینده بسکتبال با ویلچر قم در نخستین مسابقه با نتیجه 80 بر 52 تیم هیأت جانبازان و معلولین زنجان را مغلوب کرد و در بازی دوم با حساب 85 بر 40 پیروز به شکست شاگردان کمال عشق در تیم هیأت زنجان شد تا در آستانه هفته دوم لیگ برتر باشگاه های کشور برای رقیب خود یعنی هیأت اراک خط و نشان بکشد.

تیم ایثار شیمیدُر قم در دومین هفته مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان ایران از ساعت 16 عصر روز جمعه 13 دی ماه در سالن شهدای بهزیستی قم، نخستین دیدار خانگی این فصل را در حضور تماشاگران و طرفداران خودی برگزار می کند، مسابقه ای که از گروه دوم مقدماتی در قم به انجام می رسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 644

به "قدرت نمایی ایثار شیمیدُر قم در لیگ بسکتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدرت نمایی ایثار شیمیدُر قم در لیگ بسکتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید