مجتمع گردشگری راستا فهرج زاهدان به زودی افتتاح می گردد

به گزارش بازیکده، ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، مجتمع گردشگری جهت فهرج زاهدان به زودی افتتاح می گردد.

مجتمع گردشگری راستا فهرج زاهدان به زودی افتتاح می گردد

حمید وحیدزاده، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فهرج با اشاره به اینکه مساحت این مجتمع پنج هزار متر مربع و به وسیله بخش خصوصی در حال ساخت است، اعلام کرد: در حال حاضر 70 درصد این پروژه به اتمام رسیده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فهرج اظهار کرد: تا به امروز برای ساخت این مجتمع گردشگری یک میلیارد و پانصد میلیون تومان از سوی سرمایه گذار هزینه و دو میلیارد و پانصد میلیون تومان نیز از محل تسهیلات خود اشتغالی روستایی برای تکمیل و تجهیز آن اعطا شده است.

وی اعلام کرد: ترانزیتی بودن جهت فهرج - زاهدان، وجود درگاه ورودی به کویر و بعلاوه حضور بالای گروه های مختلف گردشگران و مسافران یکی از اهداف راه اندازی این مجتمع در این منطقه بوده است.

وحیدزاده ادامه داد: با توجه به ظرفیت های تاریخی و گردشگری شهرستان فهرج همانند ریگهای یلان، جاده ادویه، میل نادری، جنگل بزرگ کهور عمانی، قلعه های تاریخی، محوطه های باستانی، کلوتهای اشکالی فهرج و آثار شاخص دیگر ساخت این چنین مجتمعی از ضروریات بود.

وی اظهار داشت: خوشبختانه در سالهای گذشته حضور بخش خصوصی در زمینه ایجاد زیرساخت های گردشگری خوب بوده و همکاری مسئولان این شهرستان نیز در این زمینه تاثیر زیادی داشته است.

منبع: همگردی
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1973

به "مجتمع گردشگری راستا فهرج زاهدان به زودی افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتمع گردشگری راستا فهرج زاهدان به زودی افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید