محمدی راد: قول قهرمانی داده بودم ولی شکست خوردم، پتانسیل قهرمانی در باشگاه سپاهان وجود دارد

به گزارش بازیکده، سرمربی تیم والیبال سپاهان به این نکته اعتراف کرد که تیمش در فصل جاری لیگ برتر شکست خورده و ناکام مانده است.

محمدی راد: قول قهرمانی داده بودم ولی شکست خوردم، پتانسیل قهرمانی در باشگاه سپاهان وجود دارد

به گزارش خبرنگاران، رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال سپاهان در خصوص شکست 3 بر یک تیمش مقابل پیکان و عدم راهیابی به فینال لیگ برتر والیبال گفت: به تیم پیکان تبریک می گویم. آنها مستحق پیروزی بودند و کیفیت بازی ما برای پیروزی بر پیکان کافی نبود.

سرمربی تیم والیبال سپاهان ادامه داد: همه چیز در باشگاه ما ایده آل بود و من قول قهرمانی داده بودم، ولی شکست خوردم، به همین دلیل از همه عوامل باشگاه سپاهان عذرخواهی می کنم. بازیکنان ما با تمام وجود جنگیدند و مقصر اول آخر این قضیه من هستم.

محمدی راد توضیح داد: همه شرایط را برای تیم مهیا نموده بودیم تا در مرحله نیمه نهایی برترین عملکرد را داشته باشیم، ولی این اتفاق نیفتاد. این نشان می دهد که تفکرات من خوب نبوده است و تاکتیک هایی که اتخاذ نموده بودم مناسب این بازی نبودند.

وی در خصوص آینده تیم سپاهان هم گفت: حضور سپاهان در فصل آینده لیگ برتر قطعی است. من سه سال پرافتخار را در این مجموعه پشت سر گذاشتم و ممنونم که به برنامه های من احترام گذاشته شد. پتانسیل قهرمانی در باشگاه سپاهان وجود دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1976

به "محمدی راد: قول قهرمانی داده بودم ولی شکست خوردم، پتانسیل قهرمانی در باشگاه سپاهان وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی راد: قول قهرمانی داده بودم ولی شکست خوردم، پتانسیل قهرمانی در باشگاه سپاهان وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید