مدیریت حساب های حقیقی، حقوقی و مشترک با سامانه چاووش موسسه اعتباری نور

به گزارش بازیکده، موسسه اعتباری نور با راه اندازی سامانه چاووش، مدیریت آسان حساب های بانکی را برای مشتریان حقیقی، حقوقی و حساب های مشترک فراهم کرده است.

مدیریت حساب های حقیقی، حقوقی و مشترک با سامانه چاووش موسسه اعتباری نور

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری نور، این موسسه با هدف ایجاد سهولت، افزایش امنیت و پاسخ به نیاز مشتریان حقیقی، حقوقی و دارندگان حساب های مشترک، سامانه چاووش را راه اندازی کرده است.

بر اساس این گزارش، مشتریان حقیقی، حقوقی و دارندگان حساب های مشترک از این پس می توانند بدون مراجعه حضوری به شعب این موسسه، ضمن مدیریت کلیه حساب های بانکی خود نزد این موسسه، خدماتی نظیر مدیریت امضاء و اثرانگشت، واریز دسته ای و گروهی، ثبت دستور پرداخت های آینده و دوره ای، مشاهده صورت حساب به صورت آنلاین، تعیین افراد امضاء کننده و همچنین ترتیب امضای آن ها و … را دریافت کنند.

این گزارش می افزاید مشتریان موسسه اعتباری نور می توانند با مراجعه به وب سایت این موسسه به نشانی www.noorbank.ir اپلیکیشن چاووش را برای گوشی های اندروید و iOS، دریافت کنند.

گفتنی است مشتریان محترم جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می توانند به صفحه اختصاصی این سامانه در سایت موسسه اعتباری نور مراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این موسسه به شماره تماس 02142931010 به صورت شبانه روزی تماس حاصل فرمایند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 24 خرداد 1400 بروزرسانی: 24 خرداد 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1587

به "مدیریت حساب های حقیقی، حقوقی و مشترک با سامانه چاووش موسسه اعتباری نور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت حساب های حقیقی، حقوقی و مشترک با سامانه چاووش موسسه اعتباری نور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید