معرفی تعدادی از خوشمزه ترین غذاهای تخم مرغی جهان

به گزارش بازیکده، تخم مرغ یکی از خوراکی هایی بوده که در بیشتر غذاهای ایرانی و حتی خارجی مورد استفاده قرار گرفته و سرشار از پروتئین و کلسترول هست. تخم مرغ می تواند علاوه بر وعده صبحانه، در غذاهای اصلی هم مورد استفاده قرار گرفته و خود به تنهایی، یک وعده کامل غذایی باشد. با ما در مقاله بهترین غذاهای تخم مرغی جهان همراه شوید تا شما را با تعدادی از معروف ترین غذاهای تخم مرغی جهان آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با خوشمزه ترین غذاهای تخم مرغی جهان برایتان جالب خواهد بود.

معرفی تعدادی از خوشمزه ترین غذاهای تخم مرغی جهان

فهرست مطالب

سوپ عصاره تخم مرغشاکشوکاتاماگویاکیبریک تخم مرغبندیکت تخم مرغ

سوپ عصاره تخم مرغ

عصاره تخم مرغ یکی از غذاهایی است که توسط مردم آمریکا سرو شده و طعم بسیار جالبی دارد. این سوپ را با مقدار کمی نشاسته ذرت می پزند و در نسخه چینی، برای اینکه سوپ نرم و خوش خوراک شود، در لحظه آخر به آن مخلوطی از آب گوشت و تخم مرغ را اضافه می کنند. بعد از این مرحله، می توان به این مورد از معروف ترین غذاهای تخم مرغی جهان پیاز سبز و زنجبیل تازه هم اضافه کرد که روی خوش طعم شدنش تاثیر بسزایی دارد.

شاکشوکا

این مورد از بهترین غذاهای تخم مرغی جهان ابتدا در خاورمیانه و آفریقای شمالی طبخ می شد اما، بعدها در سراسر جهان هم معروف گشت. شاکشوکا را می توان با تخم مرغ و گوجه و در منزل آماده کرد. در ابتدا، شما باید تخم مرغ را آب پز کرده و پوستش را جدا کنید. آنگاه، تخم مرغ آب پز شده و بدون پوست را درون سس گوجه فرنگی که کمی تند است، قرار دهید. اکنون، غذای شما آماده سرو بوده و می توانید آن را به همراه نان ترد و تازه نوش جان فرمایید.

تاماگویاکی

این غذای ژاپنی علاوه بر ظاهر زیبا، طعم بی نظیری هم دارد. برای تهیه این غذای خوشمزه، ابتدا باید تخم مرغ ها را سرخ یا بریان کرده و سپس به صورت رول دربیاورید. در نهایت، این رولهای تخم مرغی را در ماهیتابه ماکیاکینابه به صورت لایه لایه روی یکدیگر قرار دهید. تاماگویاکی یک غذای تند اما شیرین و ترد و ترکیبی از شکر، ماهی، سس سویا و کتانجک بشمار می آید.

بریک تخم مرغ

برای طبخ این مورد از خوشمزه ترین غذاهای تخم مرغی جهان، ابتدا باید یک خمیر سبک را به شکل مربع دربیاورید و درونش را با موادی مثل جعفری، چاشنی کیپر، تخم مرغ و ماهی تن پر کنید. سپس، باید این خمیر را با محتویات درونش در روغن سرخ نمایید. پس از این مراحل، می توانید مقداری لیمو را نیز بر رویش بچکانید.

بندیکت تخم مرغ

این غذا در اصل، یک غذای آمریکایی محسوب شده و در کشورهای مختلف نیز نسخه هایی از آن با نامهای بندیکت مخصوص آبگوشتی یا بندیکت خرچنگ طبخ می شوند. این غذا با سس هلانیزش سرو شده و طرز پختش چندان سخت نیست.

منبع: همگردی
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1321

به "معرفی تعدادی از خوشمزه ترین غذاهای تخم مرغی جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از خوشمزه ترین غذاهای تخم مرغی جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید