طراحی سایت: معرفی سایت های فریلنسری معماری ایرانی و خارجی

به گزارش بازیکده، در این مقاله قصد داریم تا سایت های ایرانی که در حوزه معماری میتوانید بصورت فریلنسری کار های معماری خود را انجام دهید ویا پروژه معماری ثبت کنید معرفی کنیم و در ادامه نیز چند سایت انگلیسی زبان برای انجام پروژه های معماری معرفی خواهیم کرد.

طراحی سایت: معرفی سایت های فریلنسری معماری ایرانی و خارجی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

آرکیز ، مرجع تخصصی فریلنسری معماری

آرکیز یک سایت فریلنسری تخصصی در حوزه معماری و ساختمان سازی است . شما میتوانید پروژه های معماری خود را در این سایت ثبت کنید یا اگر که معمار هستید پروژه های معماری را در دست بگیرید و از این راه کسب در آمد کنید.

اگر پروژه ای دارید که معمار مناسبش را پیدا نکردید، میتوانید آن را به صورت دورکاری به معماران با مهارت سایت آرکیز بسپارید.

اگر معمار هستید با ثبت نمونه کارهایتان در سایت، میتوانید برای پروژه های متنوع مثل طراحی پلان ، نما، ویلا، طراحی داخلی ، مدل سازی ، رندرینگ و پست پروداکشن، شیت بندی ، محاسبات انرژی ، طراحی دیاگرام ، BIM ، فاز دو ، طراحی دیتیل ، کدنویسی و معماری پارامتریک ، اجرا و نظارت درخواست دهید و فریلنسری آن ها را طراحی کنید.

خدماتی که میتوانید در آرکیز دریافت کنید:

⦁ رایگان ثبت نام کنید !

شما میتوانید بدون هزینه یا خرید اکانت در سایت آرکیز ثبت نام و از خدمات آن بهره ببرید .

⦁ رایگان پروژه های خود را ثبت کنید !

آرکیز برای ثبت پروژه های معماری هیچ هزینه ای از شما دریافت نمیکند و شما به راحتی میتوانید پروژه خود را برای تعداد زیادی از معماران ارسال کنید .

⦁ با معماران متخصص کار کنید !

شما میتوانید با تماشا نمونه کارها ، رزومه و مهارت های معمار هایی که در آرکیز ثبت نام نموده اند را مشاهده کنید بعلاوه میتوانید برای انجام پروژه ها به معماران درخواست دهید تا کارفرما بر اساس معیار های خود انتخاب کند .

⦁ گارانتی پرداخت وجه برای معمار و کارفرما

هزینه واریزی کارفرما در حساب معمارمسدود می گردد و تا زمان تایید شدن پروژه به معمار پرداخت نمیگردد. از طرفی قبل از شروع هر مرحله ازکار بخشی از هزینه انجام پروژه را کارفرما پرداخت میکند تا از گرفتن هزینه کار خود مطمئن باشید .

⦁ ثبت پروژه با معمار های انتخابی

شما در آرکیز میتوانید به وسیله جست وجوی پیشرفته ، تماشا نمونه کارها و امتیازبندی ها و روش های دیگر ، مناسب ترین معمار را برای پروژه خود انتخاب کنید

⦁ در آرکیز هزینه را مرحله به مرحله (فاز بندی) پرداخت می کنید !

برای هرپروژه در آرکیز ، شما از معمار پروژه تان برنامه زمانبندی مرحله ای دریافت می کنید و طبق هر مرحله پس از دریافت کار و تایید نهایی هزینه به حساب معمار واریز می گردد.

⦁ دسته بندی های تخصصی

تفکیک پروژه های در دسته بندی های تخصصی معماری همچون فاز 2 ، معماری پارامتریک ، انیمیشن در معماری ، واقعیت مجازی افزوده (VR-AR) و…

بصورت شخصی برای خود محتوا فراوری کنید و پروژه بگیرید

پس از ثبت نام در سایت، در پروفایل خود در بخش مقالات ، میتوانید مقاله های مرتبط با کارتان بنویسید تا به وسیله کار بر روی پروفایل خود ، پروژه های بیشتری بگیرید .

پونیشا ، فریلنسر استخدام کنید یا آنلاین پروژه بگیرید.

در پونیشا نیز شما میتوانید بصورت فریلنسری کارهای خود را انجام دهید. شما در پونیشا با پرداخت هزینه میتوانید پروژه ثبت کنید و بر اساس احتیاج خود تعرفه های متفاوت انتخاب کنید.

علاوه بر کارهای معماری شما میتوانید برای انواع دسته بندی ها مثل برنامه نویسی ، سئو و … را نیز در این سایت پروژه ثبت کنید و یا کار انجام دهید .

کارلنسر ، سایت دورکاری و فریلنسینگ

کارلنسر جایی است که شما مانند میتوانید مثل پونیشا پروژه تعریف کنید. اولین پروژه شما بصورت رایگان خواهد بود و بعد از آن باید هزینه بپردازید.

در کارلنسر نیز همچون پونیشا میتوانید در دسته بندی های مختلفی پروژه خود را تعریف کنید.

در ادامه تنها به ذکر نام سایر سایت های فریلنسری اشاره میکنیم و شما میتوانید با جستجو نامشان آن ها را پیدا کنید.

⦁ پارسکدرز

⦁ انجام میدم

⦁ تایپ ایران

⦁ من کار تو

⦁ کاریتو

و…..

معرفی سایت های خارجی برای فریلنسری معماری

در این قسمت قصد داریم تا سایت های انگلیسی زبان که میتوانید در آن ها کار های معماری انجام دهید معرفی کردیمدر صورتی که حساب ارزی داشته باشید استفاده از این سایت ها برای داشتن عایدی ارزی میتواند گزینه خوبی باشد.

البته باید این نکته را هم در نظر گرفت که بعضی ضوابط و مقررات معماری در خارج از کشور متفاوت با ایران است .

سایت Dezeenjobs.com

سایت deezenjobs همچون آرکیز سایتی است که فعالیت اصلی آن معماری است . در صورت توانایی در انجام پروژه های خارجی زبان میتوانید از این سایت بهره ببرید.

سایت UpWork.com

همچون سایت های فریلنسری ایرانی که در بالا ذکر کردیم . در این وبسایت شما می توانید کارهای معماری انجام دهید.

از ویژگی خوب این وبسایت فضای تعاملی ایی است که میتواند شما را کاملا جذب کار فریلنسینگ کند و به راحتی با کارفرمای خود ارتباط برقرار کنید .

سایت Freelancer.com

این سایت از معروفترین و معتبرترین سایت ها برای انجام کارهای فریلنسینگ است که میتوانید پروژه های بین المللی دریافت کنید و عایدی ارزی داشته باشید.

در نهایت باید گفت که برای داشتن تجربه خوب از برون سپاری و فریلنسری کار کردن در معماری اگر که کارفرما هستید مطمئنن شوید تا معمار های متخصصی روی پروژه تان کار میکنند تا خیالتان از فرایند انجام پروژه همواره راحت باشد و اجازه دهید معمار خلاقیت های خود را پیاده سازی کند تا بتوانند فضای متفاوتی بر اساس احتیاجتان طراحی کند .

اگر که معمار هستید روی پروژه هایی کار کنید که ارزش گذاری آن واقعی باشد حتما در کنار کار کردن وقتی هم به ارتقای مهارت های خودتان اختصاص دهید تا بتوانید هر روز شاهد پیشرفت خودتان باشید.

هدف ما در این مقاله این بود تا سعی کنیم برترین سایت های فریلنسری و خدمات آنها را به شما معرفی کنیم . هم اکنون میتوانید به راحتی در سایت های بالا ثبت نام کنید و کار خود را شروع کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1836

به "طراحی سایت: معرفی سایت های فریلنسری معماری ایرانی و خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: معرفی سایت های فریلنسری معماری ایرانی و خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید