ناپولی - اینترمیلان؛ پیروزهای دائمی مقابل لشکر امیدوار

به گزارش بازیکده، اولین نبرد بزرگ جدولی سری A به میزبانی ناپولی در جنوب ایتالیا برگزار می گردد.

ناپولی - اینترمیلان؛ پیروزهای دائمی مقابل لشکر امیدوار

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا بهار 99 از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، 8 هفته گذشته سری A ایتالیا تحت تاثیر قدرتنمایی ناپولی بوده است؛ تیمی که از 8 بازی، 8 پیروزی به دست آورده و تنها تیم دارای صددرصد امتیازات در 5 لیگ معتبر اروپایی نامیده می گردد اما این تیم برای رسیدن به رکورد 10 پیروزی متوالی رم در بازی ساعت 22:15 شنبه شب مقابل میهمانش، اینترمیلان کار دشواری در پیش دارد.

اینتر اسپالتی پس از فزونی 3 بر 2 در دربی میلان به دلیل عدم حضور در رقابت های اروپایی به استراحت و تمرین پرداخت اما ناپولی در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا مغلوب منچسترسیتی آماده شد و فرصت کمتری برای استراحت داشت. حالا نرآتزوری 22 امتیازی آماده است با فزونی غیرمنتظره مقابل ناپولی آماده، 25 امتیازی و صدرنشین گردد. در حال حاضر اینتر 22 امتیازی پشت سر ناپولی 24 امتیازی در رده دوم است. پس می توان از این بازی به عنوان اولین جدال حساس جدولی فصل جاری سری A نام برد؛ جدالی که شاید در معین قهرمان نیم فصل اول نقشی معین کننده داشته باشد.

غایبان بازی

مصدومیت اینسینیه در بازی با منچسترسیتی، طرفداران ناپولی را نگران کرد اما شاید او به این بازی برسد. حتی اگر چنین اتفاقی رخ ندهد هم اوناس به خوبی می تواند جای خالی شماره 10 جدید تیم ملی ایتالیا را کنار کایخون و مرتنس پر کند. در سوی مقابل اینتر هم ماریو و بروزوویچ را به خاطر مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

رویارویی های قبلی

در 97 بازی قبلی، اینتر با 44 پیروزی و 11 تساوی شرایط بهتری را تجربه نموده اما در رویارویی های اخیر، ناپولی دست بالا را دارد؛ چه اینکه از زمان شکست 2 بر صفر خانگی در بازی روز 18 اکتبر 1997، در 11 میزبانی اخیر از اینتر 8 پیروزی و 3 تساوی را تجربه نموده و هرگز از میهمان قدرتمندش شکست نخورده است.

دغدغه تاکتیکی اسپالتی

در غیاب ماریو، بورخا والرو کنار وسینو و گالیاردینی جلوی ایکاردی قرار می گیرد. شاید هم کاندروا در پست ماریو بازی کند و کانسلو در کانال سمت راست توپ بزند. پر کردن جای ماریو، مهم ترین دغدغه تاکتیکی اسپالتی، سرمربی اینترمیلان است.

ترکیب احتمالی

ناپولی: رینا، هایساژ، غلام، کولیبالی، آلبیول، آلان، جورجینیو، همیشک، کایخون، مرتنس و اوناس

اینترمیلان: هندانوویچ، دی آمبرسیو، اسکرینار، میراندا، ناگاتومو، وسینو، گالیاردینی، کاندروا، والرو، پریسیچ و ایکاردی

منبع: تسنیم
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 703

به "ناپولی - اینترمیلان؛ پیروزهای دائمی مقابل لشکر امیدوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناپولی - اینترمیلان؛ پیروزهای دائمی مقابل لشکر امیدوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید