اندرسون: در پلی آف این ایتالیاست که تحت فشار واقع شده است، نه سوئد

به گزارش بازیکده، سرمربی تیم ملی سوئد تأکید کرد که شاگردانش بدون هیچ واهمه ای از نام و آوازه ایتالیا برای کسب جواز حضور در جام جهانی 2018 روسیه کوشش خواهند کرد.

اندرسون: در پلی آف این ایتالیاست که تحت فشار واقع شده است، نه سوئد

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا زمستان 99 از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، پلی آف جام جهانی 2018 در منطقه اروپا ماه آینده برگزار می گردد جایی که در مهمترین بازی این مرحله تیم های ملی ایتالیا و سوئد به مصاف هم می فرایند. بعضی معتقدند که سخت ترین قرعه های ممکن نصیب هر دو تیم شده است اما یان اندرسون، سرمربی سوئد تحت تأثیر چنین بحث هایی قرار نگرفته است.

او در گفت و گو با نشریه گاتزتادلواسپورت ایتالیا گفت: بیش از هر چیزی من راضی شدم که حریفم را شناختم. قرعه کشی به من اجازه داد که آغاز به آنالیز شرایط حریف و خودم را برای آغاز کار آماده کنم به جای اینکه منتظر بمانم. ایتالیا کشوری فوق العاده با تاریخچه ای غنی از تاریخ و فرهنگ است. کاملاً تعیین است که ما با حریفی بزرگ روبه رو هستیم. من برای ایتالیا احترام فراوانی قائل هستم و می دانم که چه مأموریت سختی پیش رو داریم. برای ایتالیا احترام قائل هستیم ام از این تیم نمی ترسیم.

اندرسون ادامه داد: ایتالیا پتانسیل زیادی دارد اما ما هم باید کارمان را انجام دهیم. من آدم سرسختی هستم. مطمئناً در این دو بازی فشار روی ایتالیایی هاست نه ما. سوئد تا همین حالا هم فراتر از حد انتظار کار نموده است، البته این بدان معنا نیست که ما به حضور در پلی آف بسنده می کنیم. ما برای خودمان شانس صعود قائلیم و از هیچ چیز نمی ترسیم. تمام کاری که باید انجام دهیم تکرار بازی هایی است که در مرحله انتخابی انجام دادیم. به استثنای بازی مان برابر هلند، ما در تمام بازی های مان گل زدیم و موقعیت های گلزنی فراوانی خلق کردیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 706

به "اندرسون: در پلی آف این ایتالیاست که تحت فشار واقع شده است، نه سوئد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندرسون: در پلی آف این ایتالیاست که تحت فشار واقع شده است، نه سوئد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید