هاروست مون پلی استیشن 2 در قالب یک بازسازی بازمی شود؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش بازیکده، کمپانی Marvelous به تازگی با تریلری از بازی نقش آفرینی و شبیه ساز کشاورزی Story of Seasons: A Wonderful Life رونمایی نموده است.

هاروست مون پلی استیشن 2 در قالب یک بازسازی بازمی شود؛ تریلر آن را دیدن کنید

این بازی در واقع بازسازی اثری با عنوان Harvest Moon: A Wonderful Life است که در سپتامبر 2003 برای گیم کیوب و سپس در نوامبر 2004 برای پلی استیشن 2 منتشر شد. در این بازی، زندگی نو شما در دره فراموش شده شروع می گردد؛ یک جامعه آرام که پدر شما و دوستش تاکاکورا زمانی در آن رویای اداره یک مزرعه را در سر داشتند. در حالی که با ساکنان دره دوست شده و میراث پدرتان را دنبال می کنید، زندگی بی دغدغه ای را در مزرعه و با کشت محصولات کشاورزی و پرورش حیوانات خواهید داشت. در ادامه با گذشت فصول، شریک زندگی خود را پیدا نموده و فرزندی را با یکدیگر بزرگ می کنید.

پس از اتمام کارهای روزانه در مزرعه، می توانید به ماهیگیری بروید، گنجینه های باستانی را در محل حفاری منطقه کشف کنید یا با دوستان خود در شهر صحبت نموده و خاطرات ارزشمندی بسازید. در نهایت وقتی سال ها بگذرد، فرزند شما به مقدار کافی بزرگ خواهد شد و اینکه آیا مزرعه را به ارث خواهد برد یا سرنوشت خود را در جای دیگری پیدا خواهد نمود را تنها گذشت زمان معین می نماید.

تریلر منتشر شده از بازی نشان می دهد که با یک بازسازی نوستالژیک روبرو هستیم زیرا شهر، شخصیت ها، حیوانات و موسیقی همگی برای هواداران سری آشنا هستند. مانند نسخه های قبلی خود، شخصیت ها هر سال پیر می شوند و فعالیت های زیادی برای انجام دادن وجود خواهد داشت. البته نسخه های قبلی بعلاوه دارای مشکلاتی بودند که Story of Seasons: A Wonderful Life می تواند آن ها را بهبود بخشد. به عنوان مثال، نسخه اصلی بازی فقط دارای چهار رویداد در کل سال بود که شامل جشنواره سال نو، جشنواره تابستان، جشنواره برداشت محصولات و جشنواره شب پرستاره می شد.

این رویدادها نیز چندان تاثیر زیادی روی بازی نداشتند و صرفا کات سین بودند. این در حالی بود که سایر بازی های شبیه سازی کشاورزی دارای رویدادهای اجتماعی مختلفی نظیر مسابقات مختلف، پایکوبی و غیره بودند. از طرفی Marvelous Games، سازنده بازی تایید نموده است که بازیکنان از گزینه های بیشتری برای روابط عاشقانه برخوردار خواهند بود و سیستم روابط بهبود یافته است. این می تواند عمق نوی به سیستم دیالوگ بازی بدهد.

به طور کلی این بازسازی قرار است دارای رویدادهای نو فراوان، جشنواره های متنوع، دستور العمل های بیشتر برای طبخ غذا و انبوهی از محصولاتی است که قبلا در این مجموعه دیده نشده اند، باشد. از طرفی با المان دوربین که به طور خاص به بازی اضافه شده، می توانید از خانواده شخصیت خود در بازی عکس بگیرید. در نهایت لازم به ذکر است که چه این اولین ماجراجویی شما در سری STORY OF SEASONS یا Harvest Moon باشد و چه در حال بازگشت دوباره به دره فراموش شده باشید، ماجراجویی های شگفت انگیزی در انتظار شما خواهد بود.

بازی Story of Seasons: A Wonderful Life در تاریخ 26 ژانویه 2023 (6 بهمن 1401) در ژاپن و در تابستان سال آینده در غرب روی نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 شهریور 1401 بروزرسانی: 30 شهریور 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2087

به "هاروست مون پلی استیشن 2 در قالب یک بازسازی بازمی شود؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاروست مون پلی استیشن 2 در قالب یک بازسازی بازمی شود؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید