هشت نکته در هنگام خرید آپارتمان در استانبول

به گزارش بازیکده، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات یکی از بهترین انواع سرمایه گذاری در کشور ترکیه است و در مقایسه با سایر انواع سرمایه گذاری ها در ترکیه به دلیل تسهیلات و مشوق هایی که دولت ترکیه به اتباع خارجی ارائه می دهد مطمئن تر است.

هشت نکته در هنگام خرید آپارتمان در استانبول

جهت دریافت خدمات خرید اینترنتی درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

این مشوق ها شرایط را طوری در کشور ترکیه رقم زده اند که بازار املاک و مستغلات این کشور را به مقصد اول منطقه برای کسانی که مایل به سرمایه هستند تبدیل کرده است. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درباره خرید خانه در ترکیه و به خصوص خرید آپارتمان در استانبول به دست آورید.

نکاتی که باید هنگام خرید خانه در استانبول توجه کنید

برای خرید خانه در ترکیه و به خصوص استانبول باید نکاتی را رعایت کنید. بعضی از مهم ترین نکات عبارتند از:

  • سن و مکان ساختمان نقش مهمی در انتخاب ملک یا آپارتمان مناسب دارد و یکی از اصلی ترین مواردی است که باید از آن آگاهی داشته باشید.
  • استفاده از یک مشاور با تجربه در کشور خارجی یکی از اصلی ترین نکاتی است که باید در نظر بگیرید.
  • مناطق مرکزی از آنجا که شلوغ است، بسیار گران هستند. اگر می خواهید ملکی با ویژگی های بهتر و قیمت پایین تری بدست آورید، کمی از مرکز شهر دور شوید.
  • در دراز مدت، سرمایه گذاری روی یک ملک در یک منطقه مرکزی سودهای بزرگی خواهد داشت.
  • تقاضا برای آپارتمان ها در مناطقی که پر جنب و جوش تر و شلوغ تر از مناطق دور افتاده است، افزایش می یابد.
  • مناطق آرامتر قیمت های ویژه و جذابی در شهر استانبول دارند و طبیعتاً نیز برای خریداران جذابیت دارد.
  • هنگام خرید یک ملک، باید گزینه های مناسب با بودجه خودتان را ارزیابی کنید. وقتی خانه ای با موقعیت خوب بالاتر از بودجه شماست سعی کنید خانه را از دست ندهید و حداقل آن را به صورت اقساطی خریداری کنید.
  • مطالعه شاخص ها، آمارها و فاکتورهای مهم بازار املاک و مستغلات توسط افرادی که مایل به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات هستند، از اهمیت بالایی در انتخاب بهترین قیمت برخوردار خواهند بود. دانستن شرایط بازار املاک و مستغلات و پیگیری تحولات آن می تواند در انتخاب بهترین ها مفید باشد.

در چه مناطق استانبول خانه بخریم؟

محبوب ترین مناطق در دوره فعلی برای ایرانیان اسنیورت (Esenyurt)، بیلیک دوزو (Beylikduzu)، چکمه کوی (Cekmekoy)، کارتال (Kartal) و پندیک (Pendik) می باشند. همچنین مناطق دیگر در استانبول وجود دارد که بهتر از این مناطق هستند و با قیمت مناسب تری نیز می توان خریداری نمود. اخیراً تعداد پروژه های املاک و مستغلات در بعضی مناطق استانبول به شدت افزایش یافته است. این مناطق نمایانگر نقاط جدید توسعه شهری در استانبول هستند و گزینه های زیادی برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات و برای کسانی که می خواهند خانه جدیدی در استانبول خریداری نمایند وجود دارد. به صورت کلی توصیه ما این است که قبل از اقدام برای خرید خانه در ترکیه تمامی جوانب آن را سنجیده و سپس اقدام به خرید نمایید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 936

به "هشت نکته در هنگام خرید آپارتمان در استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشت نکته در هنگام خرید آپارتمان در استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید