وضعیت باقری معتمد خوب است، احتیاج به اردوی در شمال یا جنوب کشور داریم

به گزارش بازیکده، خبرنگاران: سرمربی تیم تکواندو اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی گفت: وضعیت محمد باقری معتمد خوب است و با انجام تمرینات در یک ماه آینده می تواند به اوج آمادگی برای حضور در اندونزی برسد.

وضعیت باقری معتمد خوب است، احتیاج به اردوی در شمال یا جنوب کشور داریم

سید نعمت خلیفه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: تمرینات آماده سازی به خوبی پیش می رود و تمام نفرات کم کم به شرایط ایده آل برای حضور در رقابت های کشورهای اسلامی نزدیک می شوند. وضعیت محمد باقری معتمد نیز بسیار مناسب است و در حال حاضر به آمادگی 40 درصدی دست پیدا نموده است. قطعا با دنبال کردن تمرینات در یک ماه آینده می تواند به اوج آمادگی برسد.

وی ادامه داد: از فدراسیون برای برپایی اردو در یکی از شهرهای شمالی و یا جنوب کشور درخواست نموده ایم و مسئولان نیز قبول نموده اند و کارهای این اردو در حال پیگیری است. اندونزی شرایط آب و هوایی متفاوتی با تهران دارد به همین دلیل برای شبیه سازی بهتر است در یکی از مناطق مرطوب کشور اردو بزنیم. تمام شرایط را برای رسیدن ملی پوشان به موفقیت دراین پیکارها در نظر می گیریم و تا جایی که در توان داشته باشیم و از دستمان برآید امکانات برایشان فراهم می کنیم.

سرمربی تیم اعزامی تکواندو به بازی های کشورهای اسلامی در خصوص وضعیت خدابخشی و عبیدی اعلام کرد: این دو در رقابت های جهانی مکزیک نیز حضور داشتند و در حال حاضر در شرایط فنی خوبی به سر می برند. در خصوص خستگی جسمانی آنها نیز باید اشاره کنم که زمان دوماهه برای برطرف این مشکل کافی است و از این بابت نگرانی نداریم.

خلیفه توضیح داد: محمد خمسه، محمد باقری معتمد، بهنام بیات، محمد امامی، امید عبیدی و مهدی خدابخشی از جمله تکواندوکاران خوب ایران هستند و امید زیادی به موفقیت آنها در اندونزی داریم. به هیچ وجه حریفان را دست کم نخواهیم گرفت و با هوشیاری مقابل آنها حاضر خواهیم شد. امیدوارم همه چیز آنطور که می خواهیم در این یک ماه نیز پیش برود و بدون دغدغه نفرات برای اعزام به این دوره از بازی ها آماده شوند.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 261

به "وضعیت باقری معتمد خوب است، احتیاج به اردوی در شمال یا جنوب کشور داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضعیت باقری معتمد خوب است، احتیاج به اردوی در شمال یا جنوب کشور داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید