وضعیت جسمانی خلیل حنیف مطلوب است

به گزارش بازیکده، محمد دادجو در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: حال خلیل حنیف، مدیر کل امور مجلس و استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مساعد بوده و از سطح هوشیاری مطلوب و فشار مناسب برخوردار است.

وضعیت جسمانی خلیل حنیف مطلوب است

وی با بیان این که آسیب هایی به قسمتی از سر، مهره و ترقوه مصدوم وارد شده بود، افزود: در آنالیز پزشکی تعیین شد که وی دارای خونریزی خفیف مغزی است و در سی تی اسکن های متوالی تا به امروز تعیین شده این خونریزی افزایش نیافته بنابراین به مرور زمان جذب خواهد شد.

دادجو ادامه داد: مصدوم دارای شکستگی ترقوه سمت چپ است و احتیاجی به جراحی ندارد و با بانداژ هشت درمان خواهد شد.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان اظهار کرد: به خاطر وضعیت شکستگی مهره پنج وی، ام ار ای گرفته شد و نشان داد که آسیب جدی به این نقطه از بدن وارد نشده اما برای بهبود آن احتیاج به جراحی دارد که با توجه به وضع جسمانی وی امکان جراحی در گرگان فراهم و یا در صورت احتیاج می تواند به تهران منتقل گردد.

دادجو افزود: نگرانی گروه پزشکی از ارگان های داخلی بدن مصدوم هم وجود داشت که با آنالیز اجرا شده تعیین شد آسیبی به این نواحی وارد نشده است.

وی گفت: مصدوم می تواند در صورت احتیاج برای روز دوشنبه آینده 28 آبان ماه به تهران منتقل گردد.

لازم به ذکر است که در عصر پنجشنبه (24 آبان) در جریان سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان گلستان یکی از خودروهای حامل مدیران این وزارتخانه دچار سانحهه شد و رئیس و معاون پارلمانی تأمین اجتماعی فوت کردند و خلیل حنیف مصدوم شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 45

به "وضعیت جسمانی خلیل حنیف مطلوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضعیت جسمانی خلیل حنیف مطلوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید