ویژگی های پرفروش ترین تلفن های بی سیم پاناسونیک

به گزارش بازیکده، اگر قصد خرید تلفن بی سیم دارید و مدل های مختلف موجود در بازار شما را در انتخاب سردرگم کرده است، پیشنهاد ما به شما، خرید تلفن از بین مدل های متنوع و با کیفیت بالای برند پاناسونیک است.

ویژگی های پرفروش ترین تلفن های بی سیم پاناسونیک

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام ایده آل گستر، حتماً شما هم از محصولات ساخت کمپانی پاناسونیک در منزل یا دفتر محل کار خود استفاده کرده اید و از کیفیت بالای محصولات این برند آگاه هستید. برند ژاپنی پاناسونیک که توسط ماتسوشیتا تأسیس شد، اکنون یکی از معتبرترین برندها در زمینه محصولات الکترونیکی محسوب می شود. تنوع محصولات پاناسونیک بسیار زیاد است و مدل های متنوع آن می تواند نیاز هر نوع کاربری رفع کند. محصولات برند پاناسونیک از تکنولوژی روز دنیا بهره مند هستند و این کمپانی بسیار روی کیفیت و قدرت دستگاه ها پافشاری دارد.

شرکت ایده آل گستر کنندگی پاناسونیک در ایران، مفتخر است که توانسته در سراسر کشور محصولات پاناسونیک را با گارانتی معتبر عرضه کند و با رضایت اکثریت کاربران همراه باشد. مشتریان برای اطمینان از اصالت کالا و قیمت مناسب محصولات مخابراتی-امنیتی می توانند با خیالی آسوده محصولات پاناسونیک را از شرکت ایده آل گستر تهیه کنند.

در ادامه قصد داریم دو مدل از پرفروش ترین مدل های این برند را که از امکانات خوبی جهت استفاده در منزل و دفاتر کاری بهره می برند، معرفی کنیم:

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF320

اگر به دنبال خرید تلفن بی سیم پاناسونیک اصل ژاپن هستید این مدل می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این تلفن دارای دوگوشی مجزا رومیزی و بی سیم است. قابلیت منشی تلفنی در این مدل تعبیه شده که می تواند پیغام تماس گیرندگان را تا سقف 40 دقیقه ضبط کند که این حافظه بالایی در بین تلفن های بی سیم محسوب می شود. شما می توانید پیغام های ضبط شده را از طریق تلفن رومیزی گوش دهید. همچنین می توانید تلفن را به گونه ای برنامه ریزی کنید که در هنگام ضبط پیغام، هشداری به تلفن به دفتر کار یا تلفن همراه از قبل ثبت شده ارسال کند.

بهره گیری از تکنولوژی DECT 6.0 در این مدل می تواند تداخل فرکانسی این گوشی را با سایر دستگاه های بی سیم به حداقل برساند. همچنین شما می توانید تعداد گوشی های بی سیم را تا 6 عدد ارتقا دهید. در هنگام قطعی برق نگران از دست رفتن تماس هایتان نباشید، با گذاشتن دو عدد باتری نیم قلمی در جایگاه تعبیه شده روی تلفن رومیزی می توانید در نبود برق نیز تماس تلفنی برقرار کنید.

3 کلید شماره گیری سریع روی تلفن رومیزی تعبیه شده است که می توانید آن را برای شماره های پرکاربرد خود برنامه ریزی کنید تا بدون نیاز به شماره گیری بتوانید با آن ها تماس برقرار کنید.

سیستم روم مانیتورینگ برای کاربرانی که نوزاد یا کودک در منزل دارند امکان بسیار مناسبی است. با قرار دادن گوشی بی سیم در اتاق کودک در هنگام ایجاد صدای بلند مانند گریه کودک، به گوشی دیگر که در اتاق شما است پیغام هشدار فرستاده می شود تا متوجه وضعیت شوید.

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TGF340

تلفن بی سیم مدل F340 یکی از مدل های ساخت مالزی برند پاناسونیک است که دارای یک پایه کامل است. این پایه دارای کلیدهای شماره گیری، بلندگو و صفحه نمایش است که می تواند به عنوان یک تلفن مجزا مورد استفاده قرار گیرد. سیستم منشی تلفنی این مدل می تواند پیغام تماس گیرندگان را در صورت عدم پاسخ شما تا 18 دقیقه ضبط کند. بهره گیری از تکنولوژی DECT 6.0 می تواند موجب افزایش برد آن نسبت به مدل های قبلی شود. علاوه بر این امنیت در این فناوری به طور کامل حفظ شده و مکالمات بین پایه و بی سیم رمزگذاری می شوند که استراق سمع را غیرممکن می کند.

کالر آیدی گویا می تواند اطلاعات تماس گیرنده را در سراسر منزل اعلام کند تا حتی از فاصله دور از تلفن هم متوجه شوید چه کسی تماس گرفته و خود را به تلفن برسانید. در زمان قطعی برق با قرار دادن بی سیم روی پایه می توانید از قدرت باتری استفاده کرده و تماس تلفنی برقرار کنید. با استفاده از قابلیت کاهش نویز مدل F340 می تواند نویز و سروصدای محیط هر دو طرف مکالمه را کاهش دهد تا مکالمه ای شفاف و واضح را تجربه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره برای خرید می توانید به آدرس خیابان مطهری خیابان فجر کوچه ماگنولیا پلاک 11 مراجعه کرده و یا با شماره: 02181010 تماس حاصل بگیرید همچنین می توانید به آدرس وب سایت idehal.org مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 169

به "ویژگی های پرفروش ترین تلفن های بی سیم پاناسونیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های پرفروش ترین تلفن های بی سیم پاناسونیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید