پزشک هندی چراغ جادویی علاءالدین را 41 هزار دلار خرید

به گزارش بازیکده، دو مرد در ایالت اوتارپرادش هند به دلیل گول زدن یک پزشک و تشویق او به خرید چراغ علاءالدین بازداشت شده اند. آنها مدعی شده بودند که این چراغ ثروت و سلامتی برای او به همراه می آورد.

پزشک هندی چراغ جادویی علاءالدین را 41 هزار دلار خرید

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از بی بی سی،دو مرد در ایالت اوتارپرادش هند به دلیل گول زدن یک پزشک و تشویق او به خرید چراغ علاءالدین بازداشت شده اند. آنها مدعی شده بودند که این چراغ ثروت و سلامتی برای او به همراه می آورد. این افراد همچنین وانمود نموده بودند که قادر به احضار ارواح از این چراغ هستند؛ همانند آن چه که در داستان های هزار و یک شب گفته شده است.

گزارش شده که این دو مرد در مقابل فروش این چراغ درخواست 200 هزار دلار نموده بودند، اما خاتمه به قیمت 41 هزار و 500 دلار آن را به این پزشک می فروشند.

مظنون سوم این پرونده که یک زن است، در حال حاضر متواری است.

گفته شده که این پزشک در اوایل هفته به پلیس محلی در شهر میروت در اوتارپرادش شکایت کرد.

به نقل از شبکه تلویزیونی ان دی گفته شده که در شکایت این پزشک آمده که اولین بار این دو مرد را زمانی دیدار کرد که مادر آنها را معالجه می نموده است.

به گفته این پزشک به تدریج آن ها آغاز به صحبت کردن درباره یک بابا (خدایی در قالب یک انسان) کردند و مدعی شدند که به خانه آن ها می آید. آن ها سعی کردند با صحبت کردن مداوم در این مورد مرا تحت تاثیر قرار دهند و از من خواستند که با این فرد دیدار کنم.

این پزشک سپس با این فرد که ظاهرا آیین های مذهبی اجرا می کرد، دیدار کرد.

او همچنین گزارش نموده که در جریان یکی از این دیدارها علاءالدین واقعا در مقابل او ظاهر می گردد. اما بعدا درمی یابد که یکی از متهمان این پرونده خود رابه شکل این شخصیت افسانه ای درآورده بود.

گزارش های دیگر رسانه های هند حاکی است که در یک مورد مظنونان وانمود می نمایند که یک جن را احضار نموده اند تا این پزشک را متقاعد نمایند که این یک چراغ واقعی است.

خاتمه این افراد پیشنهاد خرید چراغ مورد نظر را در مقابل 15 میلیون روپیه (201 هزار دلار) به این پزشک می دهند و تاکید می نمایند که این چراغ برایش ثروت، سلامتی و آینده خوبی به همراه می آورد. اما خاتمه این معامله با پرداحت 310 هزار روپیه (41 هزار و 548 دلار) انجام می گردد.

یکی از مقامات پلیس شهر میروت به شبکه ان دی گفته که همین افراد مظنون به گول زدن خانواده های دیگری با روش های مشابه بودند. تا به امروز دو مرد دستگیر و یک زن متواری است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1170

به "پزشک هندی چراغ جادویی علاءالدین را 41 هزار دلار خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشک هندی چراغ جادویی علاءالدین را 41 هزار دلار خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید