پلمب دومین واحد متخلف گردشگری در آران و بیدگل

به گزارش بازیکده، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آران و بیدگل از پلمب دومین واحد متخلف گردشگری در این شهرستان خبر داد.

پلمب دومین واحد متخلف گردشگری در آران و بیدگل

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی استان اصفهان، سید حسین چاکری بادی روز 22 فروردین ماه 99 با بیان این مطلب، گفت: این واحد جهانگردی فاقد مجوز بهره برداری بود و به صورت غیرقانونی در چند روز اخیر اقدام به پذیرش جهانگرد کرده بود.

او افزود: با توجه به پرتردد بودن منطقه کویر مرنجاب و حساسیت این منطقه، پیرو دریافت گزارش های مردمی و بازرسی از منطقه، این واحد متخلف با دستور قضایی پلمب شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی آران و بیدگل در ادامه بابیان این مطلب که سلامت مردم و جهانگردان خط قرمز این اداره است، گفت: در ایام نوروز دو واحد متخلف که اقدام به پذیرش و ارائه خدمات به مسافرین کرده بودند، در حوزه استحفاظی این شهرستان تعطیل شد.

او خاطرنشان کرد: پیرو ممنوعیت فعالیت واحدهای جهانگردی تفریحی و اقامتی و بنا بر دستورالعمل ستاد مبارزه با بیماری کرونا تا به امروز بیش از 186 مورد بازرسی و نظارت توسط کارشناسان اداره شهرستان از مناطق و تأسیسات جهانگردی اجرا شده است.

چاکری بادی ضمن قدردانی از همکاری و همراهی خوب مدیران تأسیسات جهانگردی شهرستان در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس تأکید کرد: همشهریان عزیز می توانند در صورت مشاهده پذیرش و ارائه خدمات غیرقانونی به جهانگردان و حتی افراد بومی توسط تأسیسات جهانگردی دارای مجوز و یا افرادی که بدون داشتن مجوزهای قانونی اقدام به فعالیت می کنند به صورت شبانه روزی گزارش های خود را به حوزه جهانگردی اداره آران و بیدگل از طریق تماس با شماره تلفن های 54730062 و 09132630492 اعلام کنند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 893

به "پلمب دومین واحد متخلف گردشگری در آران و بیدگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب دومین واحد متخلف گردشگری در آران و بیدگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید