چراغ سبز برای انتقال جهانبخش به آژاکس

به گزارش بازیکده، یک روزنامه هلندی ادعا کرد نشانه های مثبتی برای انتقال هافبک ایرانی باشگاه برایتون به تیم فوتبال آژاکس آمستردام وجود دارد.

چراغ سبز برای انتقال جهانبخش به آژاکس

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پس از انتشار خبر تمایل آژاکس آمستردام برای جذب علیرضا جهانبخش هافبک ایرانی برایتون، این بازیکن ملی پوش کشورمان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به نوعی مخالفت خود را با این انتقال نشان داد.

اما امروز سایت روزنامه هارلمس داگبلاد هلند با انتشار خبری ادعا کرد نشانه های مثبتی برای انتقال هافبک ایرانی باشگاه برایتون به تیم فوتبال آژاکس آمستردام وجود دارد.

این روزنامه نوشت، آژاکس در حال آنالیز امکان تصاحب علیرضا جهانبخش (26 ساله) از برایتون اند هاو آلبیون است. مهاجم سابق آزد آلکمار که مدیر برنامه اش همان کسی است که اخیراً مارتین استکلنبرگ (دروازه بان هلندی اورتون) را روانه آژاکس نموده است، می خواهد به آمستردام نقل مکان کند.

آژاکس هنوز به طور رسمی به برایتون و مدیر برنامه های این بازیکن ایرانی چیزی نگفته است، اما به طور غیر رسمی سیگنال هایی برای این بازیکن ارسال شده است.

2 سال پیش هم جهانبخش در بین اولویت های اصلی فهرست اورمارس بود، اما آن موقع انتقال این بازیکن غیرممکن بود.

انتها آزد آلکمار 25 میلیون یورو بابت فروش این وینگر ایرانی دریافت کرد و خود او هم به انگلیس رفت تا درآمد بالایی نسبت به هلند کسب کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1040

به "چراغ سبز برای انتقال جهانبخش به آژاکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ سبز برای انتقال جهانبخش به آژاکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید