چه زمانی به جمهوری چک سفر کنیم؟

به گزارش بازیکده، جمهوری چک، مقصدی شگفت انگیز برای عاشقان سفر است. در این کشور کوچک و زیبا، هنوز هم سنت های اروپایی رایج است. از این رو تماشای معماری های قدیمی و مردمی که انگار در گذشته زندگی می نمایند، جالب توجه است. البته خیلی از بخش های جمهوری چک به شکل مدرن در آمده اما همچنان، بخش هایی در این کشور کوچک وجود دارد که دست نخورده باقی مانده و فرهنگ قدیمی اروپایی در آن ها نقش بسته است.

چه زمانی به جمهوری چک سفر کنیم؟

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

بهترین زمان سفر به چک

برای سفر به جمهوری چک، بهترین زمان، از نظر آب و هوایی، فصل بهار است. در فصل بهار، دمای هوا بین 20 تا 24 درجه است. نه هوا خیلی سرد است و نه خیلی گرم به همین دلیل، نیازی نیست که چمدان های سفر خود را از لباس های حجیم زمستانه پر کنید. در زمان بهار می توانید سبک بار، به جمهوری چک سفر کنید. فصل بهار برای عکاسی هم بسیار مناسب است. البته نمی توان تغییرات رنگ برگ ها را در فصل پاییز نادیده گرفت. این فصل هم، خاطرات شگفت انگیزی را در ذهنتان ثبت

خواهد نمود و بی شک برای سفر به این کشور، زمان مناسبی است.

برای سفر به جمهوری چک، با این که در فصل زمستان، سختی ها و دشواری هایی را مشاهده خواهید کرد اما، معمولا به خاطر سردی بیش از حد هوا، گردشگر های کمتری در این کشور هستند. در این فصل هتل ها ارزان تر و فروشگاه ها تخفیف بیشتری را ارائه می دهند.برای رزرو تور اگر می خواهید که سفری مالی به جمهوری چک داشته باشید، حتما فصل زمستان را انتخاب کنید.

بهترین شهرهای جمهوری چک برای سفر

برای تماشای دیدنی های چک، پیش از هر چیزی، به پراگ سفر کنید. پراگ پایتخت کشور چک و عظیمترین شهر این کشور است. پراگ مقصد سفر بسیاری از گردشگر ها است. در شهر پراگ، رودخانه ولت آوا جاری شده است. مکان های تاریخی این شهر، به قرن پنجم میلادی باز می شود. این شهر به حدی تماشایی است که بیشترین بازدید را در بین شهرهای جمهوری چک دارد. علاوه بر تماشای همه دیدنی هایش، باید به تماشای قلعه پراگ هم بروید تا با این قلعه تاریخی و تماشایی، بیشتر آشنا شوید.

شهر الوموتس

الوموتس یکی دیگر از شهرهای جمهوری چک است که با توجه به تاریخ غنی ای که دارد، مورد توجه گردشگر ها واقع شده است. با این که امروزه این شهر، یک شهر دانشجویی به حساب می آید و بیشتر افرادی که در این شهر ساکن اند، دانشجویان این منطقه هستند اما همچنان، بناهای تاریخی آن، باعث شده شهر الوموتس، یک شهر سرزنده و سرشار از گردشگر باشد. در میدان اصلی شهر، ساعت نجومی نهاده شده است که با ساعت نجومی پراگ، در رقابت است. این ساعت نجومی، مشهورترین دیدنی الوموتس است.

شهر کوتناهرا

این شهر، در ابتدا در قرن 12 میلادی، یه عنوان یک صومعه بوده است. اما کم کم رشد نموده و به مکانی برای ثروتمندان اروپایی تبدیل شده است. چرا که در این شهر، معادن نقره بسیاری یافت میشد. با این که در حال حاضر معادن نقره تخریب شده اند و شهر دیگر همچون گذشته ساکنین ثروتمندی ندارد اما همچنان، افرادی که از گذشته ثروت زیادی اندوخته اند، در این شهر، زندگی می نمایند.

شهر برنو

برنو دومین شهر عظیم جمهوری چک است. این شهر در سال 1243 بنیانگذاری شد. با این که در گذشته این شهر، مکانی برای زندگی اهالی چک بوده است اما در سال 1243 به رسمیت شناخته شد و نام شهر بر روی آن نهاده شد. یکی از جدیدترین بناهایی که در این شهر کشف شده است، یک کلیسای قدیمی است که با اسکلت و استخوان انسان ساخته شده است. بی شک این کلیسای دیدنی، از عجیب ترین دیدنی های جمهوری چک باشد.

https://credit-n.ru/zaymyi-next.html

منبع: سفرمی
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 982

به "چه زمانی به جمهوری چک سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه زمانی به جمهوری چک سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید