چک باشگاه را در خانه یادگاری گذاشته ام، فکر کردم آخرالزمان شده است

به گزارش بازیکده، به گزارش خبرنگاران، عباس روزپیکر درباره اینکه گفته بود در انتها لیگ برتر فوتسال دست به افشاگری درباره شرایط تیم فوتسال آذرخش بندرعباس می زند، گفت: متأسفانه واکنش ها و بهانه ها درباره صحبت های من زیاد است و ممکن است برخی از مسئولان حرف من را بهانه قرار بدهند. به همین دلیل گذاشته ام که بعد از فصل درباره شرایط تیم صحبت کنم.

چک باشگاه را در خانه یادگاری گذاشته ام، فکر کردم آخرالزمان شده است

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

وی ادامه داد: مسئولان باشگاه هفته گذشته مبالغی را قول داده اند و یک چک را به اعضای تیم داده اند. ما این چک را کنار بقیه چک ها در خانه گذاشته ایم تا یادگاری بماند!

سرمربی تیم فوتسال آذرخش درباره ادعای هیات فوتبال هرمزگان مبنی بر پرداخت یک میلیارد و 100 میلیون تومان یاری اقتصادی به باشگاه توضیح داد: هر مسئله ای که من درباره آن صحبت می کنم مربوط به مسئولان باشگاه است نه مسئولان استان. مبالغ هم به باشگاه مربوط می گردد. من در جلسات آنها نبوده ام. باشگاه بدهی های زیادی دارد و ادعا می نماید بدهی ها را پرداخت نموده است، در حالی که خودِ من 145 درصد از سال گذشته تا به امروز طلب دارم. بازیکنان هم بین 130 تا 135 درصد طلبکارند. اگر پرداختی وجود داشت که دیگر مسئله ای نبود.

روزپیکر که با برنامه 2020 صحبت می کرد درباره سکوت حسین احمدی مدیر باشگاه گفت: وقتی دوستان شما در برنامه اعلام کردند آقای احمدی می خواهد صحبت کند گفتم حتما آخرالزمان شده است! آخرین بار ایشان را در بازی گذشته در سالن دیدیم، البته بعد از سه ماه.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش در خاتمه درباره اینکه یا باید بدون گلایه به کارش ادامه بدهد و یا اینکه از این تیم جدا گردد، گفت: من در نیم فصل اول مصاحبه ای نکردم، ولی فشار زیادی روی تیم وجود داشت. اتفاقاتی دست به دست هم داد که نتایج خوبی رقم نخورد. شاید تماشاگران متوجه نشوند که چه مشکلاتی داریم، برای همین این صحبت ها را مطرح می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 594

به "چک باشگاه را در خانه یادگاری گذاشته ام، فکر کردم آخرالزمان شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چک باشگاه را در خانه یادگاری گذاشته ام، فکر کردم آخرالزمان شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید