کتاب تعلیم خط به چاپ پانزدهم رسید

به گزارش بازیکده، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش؛ کتاب تعلیم خط از جمله کتاب هایی است که اگرچه دایره المعارف نیستند ولی حاوی اطلاعات همه جانبه دربارۀ موضوعی خاص اند و دایره المعارفی اند. فضائلی در این کتاب دستنامه ای در تعلیم خوشنویسی تدوین نموده است که هم اسلوب تألیف در روزگار معاصر را دارد و هم رنگ وبو و حال وهوای کتاب های سنتی فرهنگ ایرانی را. این کتاب حروف چینی سربی یا رایانه ای نشده و سراسر به خط خوش نوشته شده است. از مراحل و درجات خوشنویسی و ابزارها و قواعد کلی و قواعد ویژۀ هر خط (ثلث، نسخ، نستعلیق، شکسته) تا مقایسۀ خطوط و دستور املای فارسی و انواع کاغذ و مرکب و رنگ های دیگر. به اینها باید مقدمه و مؤخرۀ مؤلف را هم اضافه کرد که در آنها از کلیات هنر خوشنویسی و شرافت و آداب نویسندگی و هنر در ادبیات و تعریف هنر و شرافت و فضیلت سرمشق و توضیحات و صحبت با استادان معاصر خط و نقاشی و قطعات مختلف یافت می گردد.

کتاب تعلیم خط به چاپ پانزدهم رسید

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ تک برگی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

چاپ پانزدهم این اثر در 512 صفحۀ خشتی، شمارگان 1000 نسخه و با قیمت صدهزارتومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقمندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.

علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند به وسیله فروشگاه با شمارۀ 88310610 و یا فروشگاه اینترنتی با شمارۀ 66415401 تماس حاصل کنند. همچنین به وسیله اینستاگرام انتشارات سروش به نشانی@soroushpub-com ، واتساپ به شماره 09301949130 و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 7 دی 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1280

به "کتاب تعلیم خط به چاپ پانزدهم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب تعلیم خط به چاپ پانزدهم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید