کرمانشاه برای تبدیل شدن به قطب گردشگری، نیازمند اجرای پروژه تله کابین است

به گزارش بازیکده، استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت اجرای پروژه تله کابین در تاق بستان گفت: کرمانشاه برای تبدیل شدن به یک قطب مهم گردشگری در غرب کشور نیازمند اجرای پروژه های بزرگی مانند تله کابین است.

کرمانشاه برای تبدیل شدن به قطب گردشگری، نیازمند اجرای پروژه تله کابین است

به گزارش خبرنگاران کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست پشتیبانی و برطرف موانع پروژه های حوزه میراث فرهنگی و گردشگری که با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان، مدیرکل اوقاف، شهردار کرمانشاه و دیگر مدیران مربوطه برگزار گردید؛ گفت: تله کابین یک طرح بسیار مناسب برای جذب گردشگران است و این پروژه در اغلب استان های گردشگرپذیری که این امکان برای آن ها فراهم بوده، اجرایی شده است.

وی اضافه نمود: با برررسی های مقایسه ای انجام شده، شرایط اجرای این پروژه در کرمانشاه به لحاظ دریافت مجوزهای میراث فرهنگی بسیار مناسب تر از بعضی استان های همجوار است ولی متاسفانه برای اجرای این پروژه در استان سختگیری های بیشتری لحاظ می گردد.

استاندار تاکید نمود: مردم کرمانشاه موافق اجرای تله کابین هستند و مدیریت ارشد استان هم خود را موظف دانسته طی این مدت برای اجرای این پروژه رایزنی ها و پیگیری های لازم را با وزارت میراث فرهنگی و گردشگری انجام دهد و به زودی نشست دیگری با وزارتخانه برای حل مشکلان باقی مانده برگزار می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش سراب نیلوفر را یک پتانسیل بسیار مهم گردشگری توصیف کرد و گفت: متاسفانه به دلیل وجود بعضی مسائل حقوقی، سال ها نتوانسته ایم از این ظرفیت برای توسعه گردشگری کرمانشاه به شکل شایسته ای استفاده کنیم.

مدیر ارشد استان ادامه داد: از آب منطقه ای خواسته شد که هر چه سریعتر به وسیله مراجع قانونی مسائل حقوقی مجموعه سراب نیلوفر را پیگیری کند تا زمینه سرمایه گذاری برای بخش خصوصی و رونق این مجموعه فراهم گردد .

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1571

به "کرمانشاه برای تبدیل شدن به قطب گردشگری، نیازمند اجرای پروژه تله کابین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمانشاه برای تبدیل شدن به قطب گردشگری، نیازمند اجرای پروژه تله کابین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید