کرملین توطئه جدید آمریکا برای هدف قراردادن اروپا را فاش کرد

به گزارش بازیکده، به گزارش خبرنگاران، یک مقام ارشد کرملین امروز آدینه در مصاحبه با اسپوتنیک اعلام نمود: دولت آمریکا با به راه انداختن کارزار بدنام سازی واکسن اسپوتنیک وی ساخت روسیه، میخواهد اروپا را هدف قرار دهد.

کرملین توطئه جدید آمریکا برای هدف قراردادن اروپا را فاش کرد

با ما سفر کنید و با تورهای اروپا پاییز 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش اسپوتنیک، مقام ارشد کرملین در این باره گفت: درحالیکه تقاضا برای واکسن روسی اسپوتنیک در سراسر دنیا و به طور خاص در کشورهای اروپایی افزایش یافته است، آمریکا و متحدانش در تلاشند تا با یک برنامه ریزی، کارزار گسترده اطلاعاتی و مغرضانه ای را علیه مسکو به راه بیاندازند.

وی در این باره هشدار داد: آن ها برای آنکه ادعا نمایند واکسن ساخت روسیه بی اثر است، مطالبی مانند افزایش مرگ و میر به دلیل استفاده از واکسن را منتشر می نمایند.

سخنان مقام ارشد روسیه در واکنش به اطلاعاتی است که علیه واکسن روسی کرونا از سوی رسانه های تحت کنترل غرب از قبیل مانند بنیاد تامسون رویترز، بی بی سی و اینترنیوز در اروپا منتشر شده است.

این مقام کرملین با بیان اینکه کشورهای اروپایی مانند مجارستان، اسلواکی، صربستان، مونته نگرو، و سان مارینو که واکسن روسی را خریداری نموده اند، هدف اصلی کارزار آمریکایی ها به شمار می آیند، اضافه نمود: تایید واکسن ما از سوی این کشورها باعث تبلیغات ضدروسی از طرف آمریکا شده است. به طور مثال رسانه های هلندی واکسن ما را واکسنی علیه کووید -19 ندانسته و آن را وسیله ای برای بیشتر کردن اختلاف در اروپا و ابزار تبلیغاتی روسیه خواندند.

لازم به ذکر است که واکسن روسی Sputnik V اولین واکسن در دنیا برای پیشگیری از ویروس کرونا به شمار می آید؛ زیرا وزارت بهداشت روسیه آن را در اواسط ماه آگوست ثبت کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1491

به "کرملین توطئه جدید آمریکا برای هدف قراردادن اروپا را فاش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین توطئه جدید آمریکا برای هدف قراردادن اروپا را فاش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید