کریم باقری مبصر تیم ملی نیست

به گزارش بازیکده، در اردوی تیم ملی در دوحه حواشی ای ایجاد شد؛ آن هم در شرایطی که کریم باقری در تیم ملی حاضر نبود.

کریم باقری مبصر تیم ملی نیست

به این خاطر که فدراسیون فوتبال به او تاکید نموده بود از بین تیم ملی و پرسپولیس باید یکی را انتخاب کند و کریم باقری هم پرسپولیس را انتخاب کرد، چون روی نیمکت این تیم ثبات بیشتری دارد.

غیبت کریم باقری در اردوی تیم ملی در دوحه و ایجاد یک سری حواشی که بهتر است دیگر بدان اشاره نگردد ضرورت حضور کریم باقری در اردوی تیم ملی را دو چندان کرد و بعضی می گویند با بازگشت کریم باقری به اردوی تیم ملی شرایط به خوبی گذشته خواهد شد.

این اخبار تداعی گر این موضوع است که اسکوچیچ مدیریت ندارد و نمی تواند تیم ملی را مدیریت کند و کریم باقری هم مبصر تیم ملی است!

کریم باقری یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران بوده و دنیایی تجربه از حضور در تیم های مختلف اندوخته و حضور او در کادر فنی هر تیمی با هدایت هایش می تواند یک غنیمت باشد. بازیکنی که در دوران بازی اش حضور در باشگاه چارلتون انگلیس را تجربه کرد و روز های درخشانی به همراه آرمینیا بیله فلد در بوندس لیگا داشت. بی انصافی است شان کریم باقری را در حد مبصر تیم ملی پایین بیاوریم.

کریم باقری درست است که در دنیای مربیگری در چند صحنه مانع از خروج بازیکنان از خطر قرمز ها شد، اما بی انصافی است حضور او را در کادر فنی تیم ها به این برخورد ها محدود کنیم.

کریم باقری چه در تیم پرسپولیس و چه در تیم ملی به طور حتم مشورت های خوبی به سرمربی داده و به طور حتم هدایت هایش هم برای بازیکنان مفید بوده و حتی بهتر است بگوییم نه تنها برای کریم باقری بلکه برای تیم ملی بد است بگوییم تیم ملی بی نظم است و او باید بیاید که تیم ملی دچار نظم گردد.

تیم ملی اگر نخواهد چه بیرون زمین و چه داخل زمین به نظم و انضباط اهمیت دهد کریم باقری جای خود ده تا مثل او هم بیاید تیم ملی نظم نمی گیرد.

احترام به تیم ملی و احترام به نظم دیکته شدنی نیست وکریم باقری هم مبصر تیم ملی نیست.

منبع: خبر ورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2054

به "کریم باقری مبصر تیم ملی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریم باقری مبصر تیم ملی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید