گردشگری در اصفهان از چشم انداز مناسبی برخوردار است

به گزارش بازیکده، مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان تأکید کرد: با وجود موانع و مسائل فراوان، گردشگری در اصفهان از چشم انداز مناسبی برخوردار است.

گردشگری در اصفهان از چشم انداز مناسبی برخوردار است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی اصفهان، هم زمان با پاسداشت روز جهانی گردشگری، فعالان گردشگری استان اصفهان ظهر روز گذشته 5 مهرماه، به همت فرمانداری و اداره میراث فرهنگی نطنز، در شهر تاریخی بادرود از توابع این شهرستان گردهم آمدند.

فریدون الله یاری در جمع فعالان گردشگری استان که بعدازظهر روز گذشته هم زمان با روز جهانی گردشگری در شهر تاریخی بادرود گردهم آمده بودند، با ایراد سخنانی ضمن پاسداشت ایام هفته دفاع مقدس و همچنین ایام شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان و گرامیداشت تقارن این ایام با آغاز هفته گردشگری، تأکید کرد: به راستی همراهی و مساعدت مسئولان و فعالان بخش خصوصی در راستای توسعه گردشگری استان اصفهان، گامی ارزشمند به شمار می رود، به گونه ای که این همراهی و مساعدت شاید در بسیاری از مناطق کمتر به چشم بخورد.

او گفت: امروزه پیروز شدیم در همه نقاط استان اصفهان، به رشدی متعادل در حوزه گردشگری دست پیدا کنیم، ولی مسائل و مسائل زیادی همچنان پیش روی توسعه این صنعت در استان باقی است که از آن جمله می توان به لزوم توجه همه مسئولان به این مقولات و توجه بیشتر به افزایش بودجه در حوزه های میراث فرهنگی و گردشگری در تمامی استان اشاره کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان با اشاره به این که شهرستان نطنز، عصاره ای از ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی اصفهان است، گفت: با همه این مسائل معتقدیم توسعه گردشگری در استان از جمله شهر زیبای نطنز بسیار روشن است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 366

به "گردشگری در اصفهان از چشم انداز مناسبی برخوردار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری در اصفهان از چشم انداز مناسبی برخوردار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید