توریست ایتالیایی در بیمارستان فجر ماکو بستری شد

به گزارش بازیکده، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی، علی خورابلو روز پنجشنبه 22 آبان با اعلام این مطلب اظهار کرد: پاسکوال داوری، جهانگرد تبعه ایتالیایی که سه روز در مهمان سرای جهانگردی ماکو اقامت داشت به دلیل عارضه درد شکم با همراهی مدیر مهمان سرای جهانگردی به اورژانس بیمارستان فجر این شهرستان مراجعه نموده و پس از آنالیز پزشکان با تشخیص انسداد روده و فتق شکم بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

توریست ایتالیایی در بیمارستان فجر ماکو بستری شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

او اضافه کرد: برحسب مهمان نوازی کادر درمان بیمارستان و مدیر شبکه بهداشت شهرستان علی رغم مسائل زیاد کاری به دلیل شیوع گسترده کرونا، به صورت ویژه و حسب وظیفه پزشکی بر بالین بیمار حاضر شدند و اقدام به جراحی او کردند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ماکو ادامه داد: اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نیز با همراهی کارشناس گردشگری و مترجم زبان منطقه آزاد و مدیر مهمانسرای جهانگردی در طول مدت بستری از گردشگر ایتالیایی عیادت کردند.

او با ابراز خرسندی از حال عمومی مناسب پاسکوال داوری و ترخیص او از بیمارستان توضیح داد: گردشگر ایتالیایی از برخورد و رأفت مسئولان و انجمن های خیریه شهرستان نسبت به خود بسیار متعجب شده بود و اخلاق میهمان داری ایرانیان را بی مثال قلمداد کرد.

این گردشگر ایتالیایی، پس از دو روز بستری در بیمارستان و طی کردن پنج روز دوره نقاهت در میهمان سرای جهانگردی راهی تهران شد تا به کشور ایتالیا برگردد. هدف او از مسافرت به ایران رتق و فتق امور شخصی بوده است.

منبع: گردشبان
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1188

به "توریست ایتالیایی در بیمارستان فجر ماکو بستری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توریست ایتالیایی در بیمارستان فجر ماکو بستری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید