55 مدل لباس مجلسی کوتاه زیبا و جذاب

به گزارش بازیکده، چه کسی از لباس مجلسی کوتاه بدش می آید؟ اما تقریبا همه ما تجربه درگیر بودن و یا معذب بودن با لباس کوتاه را داشته ایم و یا حداقل افرادی با این درگیری ذهنی را می شناسیم. بعضی واقعا معذب هستند و بعضی واقعا نمی دانند که چطور باید لباس کوتاه را بپوشند! در ادامه به اختصار نکاتی کاربردی برای نحوه انتخاب و پوشیدن این نوع لباس را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت و در آخر 55 مدل لباس مجلسی کوتاه زیبا از مدل های گیپور و پولک دار گرفته تا مدل های جذاب دخترانه را مشاهده خواهیم کرد.

55 مدل لباس مجلسی کوتاه زیبا و جذاب

7 راه برای پوشیدن بی دغدغه لباس مجلسی کوتاه

1. ساپورت ها را نباید فراموش کنید

بعضی از افراد به این دلیل از پوشیدن لباس مجلسی کوتاه اجتناب می نمایند که پاهای خوش فرم و یا بی نقصی برای نشان دادن ندارند! اما اگر علاقه مند به پوشیدن لباس های مجلسی کوتاه جذاب هستید، ساپورت ها می توانند یاری شایانی در جهت پوشاندن این معایب به شما نمایند.

2. کفش های راحت بپوشید

مهم نیست چقدر در لباس مجلسی کوتاه خود زیبا به نظر می رسید، اگر کفش مناسب و راحتی انتخاب نکنید، هر چه رشته نموده اید، پنبه خواهد شد! نباید فراموش کنید که شما باید همواره کفشی را انتخاب کنید که بیشترین احساس راحتی را در آن داشته باشید. رقصیدن، عکس دریافت، راه رفتن و… جز لاینفک مهمانی است. شما که تصمیم ندارید با پوشیدن کفش نامناسب لذت بخش ترین قسمت های مهمانی را از دست بدهید؟ اگر با کفش های پاشنه بلند احساس راحتی نمی کنید، کفش های تخت را جایگزین کنید. در فصول سرد نیز، بوت ها گزینه های جذابی برای ست کردن با لباس کوتاه مجلسی هستند.

3. از شلوارک های کوتاه استفاده کنید

لباس مجلسی کوتاه همواره ریسک احساس معذب بودن را با خود به همراه دارند. برای رهایی از این احساس ناخوشایند، از شلوارک های کوتاه مرلین مونرویی زیر لباس خود استفاده کنید تا بتوانید آزادانه در لباس خود حرکت کنید.

4. لباس مجلسی خود را با کت های کوتاه هماهنگ کنید

اگر با برهنگی بیش از حد بالا تنه لباس مجلسی خود احساس راحتی نمی کنید، از کت های تک کوتاه و آستین دار که معمولا از جنس گیپور یا حریر هستند برای پوشش بیشتر استفاده کنید.

5.با احتیاط قدم بردارید!

نشستن و راه رفتن با لباس کوتاه قوانین خاص خود را دارد! در هنگام نشستن پاها را بر روی هم قرار دهید و از نشستن با پاهای باز خودداری کنید.

6.مراقبت های ویژه برای پاها

یکی از مهم ترین چیزهایی که ممکن است شما در هنگام پوشیدن لباس کوتاه لباس مجلسی کوتاه فراموش کنید، مراقبت های ویژه برای پاهاست. اگر چه زمان زیادی را برای میکاپ و موهای خود صرف نموده باشید، اما اگر پاهای خشک و بی حالی داشته باشید، همه زحمات شما به هدر خواهد رفت. برای این منظور بهتر است از مرطوب نماینده ها و حتی محلول های آرایشی براق نماینده استفاده کنید.

7.اندام خود را دوست داشته باشید

کار سختی نیست که متوجه شوید کسی با استایل خود احساس راحتی نمی کند. اگر با فرم اندام خود راحت نیستید، از جادوی گن های لاغری در زیر لباس مجلسی غافل نشوید.

55 مدل لباس مجلسی کوتاه زیبا و جدید

لباس کوتاه عروسکی دکلته قرمز دخترانهلباس مجلسی مخمل کوتاه پوشیدهلباس کوتاه دخترانه مجلسی شیک و سادهلباس مجلسی عروسکی مشکی دخترانهلباس مجلسی آف شولدر کوتاه سفید 2019لباس کوتاه با گیپور سفیدلباس مجلسی مشکی کوتاه 2019لباس مجلسی دخترانه کوتاه گیپور زردلباس مجلسی شیک و کوتاه 2019لباس مجلسی دخترانه سفیدلباس مجلسی کوتاه 2019لباس مجلسی دخترانه کوتاه صورتیلباس مجلسی مخمل مشکی کوتاه کار شدهلباس مجلسی شیک و ساده سفید کوتاهلباس مجلسی بالا تنه گیپور کوتاه با دامن عروسکی دخترانهلباس مجلسی 2019 مشکی کوتاهلباس مجلسی لمه کوتاه دخترانه سفیدلباس کوتاه دخترانه مجلسی مشکیلباس کوتاه 2019 مجلسیلباس کوتاه بالا تنه گیپور مشکی مجلسیلباس مجلسی پولک دار کوتاه 2019لباس کوتاه بالا تنه گیپور سفید مجلسیلباس مجلسی مشکی کوتاه ساده و شیکلباس مجلسی براق کوتاه 2019 شیکلباس کوتاه گیپور مشکی مجلسیلباس مجلسی لمه کوتاهلباس کوتاه ساده و شیک مجلسیلباس کوتاه بالا تنه گیپور مجلسی مشکی عروسکیلباس کوتاه مخمل کار شده دو تکه مجلسیلباس کوتاه دو تکه شیک مجلسیلباس مجلسی پشت باز کوتاه گلدار شیکلباس کوتاه مخمل مشکی کار شدهلباس مجلسی لمه کوتاه یقه بازلباس مجلسی پشت باز کوتاه بالا تنه گیپور مشکیلباس مجلسی بالا تنه گیپور کوتاه سیاه و سفیدلباس مجلسی گلدار کوتاه آف شولدر شیکلباس مجلسی شیک کوتاه دخترانهلباس مجلسی دانتل کوتاهلباس مجلسی گلدار کوتاه عروسکی دخترانهلباس مجلسی گیپور کوتاه شیکلباس مجلسی دو تکه کوتاه براقلباس کوتاه شیک مجلسی 2019لباس مجلسی مشکی کوتاه براقلباس مجلسی شیک مشکی کوتاهلباس مجلسی دو تکه کوتاه مخمل مشکیلباس مجلسی پولک دار کوتاه رز گلدلباس کوتاه بالا تنه گیپور مشکی عروسکیلباس کوتاه مجلسی عروسکی دخترانهلباس مجلسی مشکی براق کوتاهلباس کوتاه 2019 مجلسیلباس مجلسی عروسکی کوتاهلباس مجلسی کوتاه دخترانه آف شولدر سفیدلباس مجلسی دو تکه کوتاه دکلتهلباس مجلسی گیپور سفید کوتاه

سخن آخر

اگر می خواهید مانند یک دختر جوان و زیبا در لباس مجلسی کوتاه خود بدرخشید، نکاتی که در این مطلب به آن ها اشاره شد، می توانند راهگشای شما باشند. نباید فراموش کنید که لباس های مجلسی کوتاه معمولا برای فصل تابستان مناسب هستند، اما اگر آن ها به خوبی با ساپورت و کفش مناسب هماهنگ کنید، می توانید از آن ها در زمستان هم استفاده کنید. شما چه راهکارهای دیگری را برای پوشیدن لباس مجلسی کوتاه به کار می گیرید؟ لطفا تجربیات، نظرات و سوالات خود را در انتهای این مطلب با ما و سایر همراهان انگیزه به اشتراک بگذارید. احتمالا دیدن کلکسیون لباس مجلسی لمه بلند نیز در سایر بخش های مد و پوشاک انگیزه برای شما خالی از لطف نخواهد بود.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1150

به "55 مدل لباس مجلسی کوتاه زیبا و جذاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "55 مدل لباس مجلسی کوتاه زیبا و جذاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید