از زیباترین مناطق موجود در ایتالیا تا واحد پول مالدیو بدانید

به گزارش بازیکده، زیباترین مناطق موجود در ایتالیا

ایتالیا را به جرئت می توان به عنوان یکی از بهترین کشورهای گردشگری معرفی کرد که همه ساله هزاران مسافر با استفاده از تور ایتالیا به این کشور سفر می نمایند تا از مناظر و جاذبه های گردشگری موجود در این منطقه از دنیا دیدن نمایند.

از زیباترین مناطق موجود در ایتالیا تا واحد پول مالدیو بدانید

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

در ادامه به بعضی از مناظر و جاذبه های طبیعی موجود در این کشور خواهیم پرداخت که برای دیدن آنها جهانگردانی از سراسر دنیا با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط هواپیما و بلیط خارجی به این کشور سفر می نمایند تا از نزدیک شاهد زیبایی های موجود در این کشور باشند.

جزایر آیولین در منطقه سیسیل

در این منطقه از ایتالیا می توان جزیره های بسیاری را مشاهده کرد که وجود آنها در این منطقه سبب شده تا دنیاگردان زیادی برای دیدن زیبایی های موجود در سیسیل با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط هواپیما به این منطقه سفر نمایند.

زیباترین مناطق در تور ایتالیا

یکی از جزایر منحصر بفرد و زیبایی که در این منطقه قرار گرفته است جزایر آیولین می باشد که از طبیعتی بی نظیر برخوردار بوده است و با توجه به زیبایی هایی که در این جزایر وجود دارد به یک جاذبه جهانگردی طبیعی موجود در این منطقه تبدیل شده است که همه ساله هزاران جهانگردانی که از سراسر دنیا با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط خارجی به این منطقه سفر می نمایند از آن دیدن می نمایند.

در این منطقه آتشفشان هایی هستند که به شکلی منظم و مرتب فوران می نمایند و همین موضوع سبب شده تا مورد توجه بسیاری از دنیاگردان در سراسر دنیا قرار بگیرند. بهترین فصل برای سفر به منطقه و دیدن کردن از زیبایی های موجود در این منطقه فصل تابستان می باشد که در این فصل از سال به شکل متوسط حدود 200 هزار مسافرا با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط هواپیما به این منطقه سفر می نمایند.

باغ نینفا در منطقه لاتزیو

این باغ ها را می توان یکی از زیباترین جاذبه جهانگردی طبیعی در این منطقه دانست که همه ساله دنیاگردان بسیاری با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط خارجی برای دیدن آن به این منطقه از دنیا سفر می نمایند. این باغ ها ر می توان به عنوان عاشقانه ترین باغ در دنیا معرفی کرد که دارای زیبایی ها منحصربفرد و شگفت انگیزی می باشد.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

در هنگام سفر به کشور مالدیو از چه واحد پولی بهره ببرید

مالدیو یکی از جزایری می باشد که از جاذبه های جهانگردی فراوانی بهره می برد و از این رو همه ساله هزاران جهانگرد از سراسر دنیا با استفاده از تور مالدیو با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه از دنیا سفر خواهند کرد تا از جاذبه های جهانگردی موجود در این جزیره از نزدیک دیدن نمایند و لحظات شگفت انگیزی را سپری نمایند.

در هر سفر خارجی که توسط جهانگردان انجام می گردد داشتن اطلاعاتی در خصوص مقصد مورد نظر می تواند بسیار حائز اهمیت باشد و در طول سفر به جهانگردانی که با انجام پرواز خارجی و یا پرواز خارجی قصد سفر دارند یاری شایانی کند. در این مقاله به واحد پولی که در سفر به این جزیره که با استفاده از تور مالدیو صورت می پذیرد احتیاج است با خود به همراه داشته باشید تا با کمترین چالش در طول سفرتان روبرو شوید خواهیم پرداخت.

در صورتیکه قصد دارید برای گردش در تعطیلات به تور مالدیو به این منطقه با استفاده از تور مالدیو و انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی سفر کنید ما را در ادامه همراهی کنید.واحد پولی این کشور روفیه می باشد که یک نکته جالب توجه در رابطه با آن وجود دارد که آن این است که این واحد پولی در هیچ کجای دنیا بجز این گشور یافت نمی گردد و نمی توانید آن را از صرافی ها تهیه کنید.

در نتیجه نکته قابل توجه برای جهانگردانی که با استفاده از تور مالدیو با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این کشور سفر می نمایند این است که در صورتیکه پول خود را با استفاده از صرافی های موجود در این کشور به روفیه تبدیل کردند باید تمامی آن را در همین کشور خرج نمایند و در صورتیکه آن را به همراه خود بیاورند هیچگونه ارزشی برای آنها نخواهد داشت و در هیچ صرافی ای نمی توانند آن را به ارز دیگری تبدیل نمایند.

لاری واحدی کوچکتر است و هر روفیه معادل 100 لاری می باشد. در صورتیکه با استفاده از تور مالدیو و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این مجمع الجزایر سفر کردید در طول سفرتان می توانید از اسکناس های 10، 20، 50، 100 و 500 لاری بهره ببرید. البته قابل به ذکر است که اسکناس های 100 و 500 لاری در این منطقه به ندرت دیده می گردد و کمتر مورد استفاده قرار می گیرد.

انعام دادن در این کشور بسیار رایج بوده و بیشتر افراد در قبال کاری که برای شما انجام می دهند توقع انعام از شما دارند. در صورتی که با استفاده از تور مالدیو و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه سفر کردید و قصد خرید کالایی را دارید بهتر است بدانید به طور متوسط 10 الی 12 درصد مالیات برروی همه کالاهای موجود در این منطقه محاسبه خواهد شد.

در صورتی که در حال ترک اتاقتان در هتل هستید بهتر است انعامی را در آن به جای بگذارید. در صورتیکه برای صرف وعده های غذایی به رستوران های محلی و کوچک در این کشور مراجعه کردید بهتر است بدانید در این مکان ها انعام دادن رایج نمی باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 818

به "از زیباترین مناطق موجود در ایتالیا تا واحد پول مالدیو بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از زیباترین مناطق موجود در ایتالیا تا واحد پول مالدیو بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید