افزایش قربانیان مسکو و دستور پوتین برای تصمیمات جدید برای مقابله با کرونا

به گزارش بازیکده، در شرایطی که میزان مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در مسکو به 113 نفر افزایش یافته، رئیس جمهوری روسیه یادآور شد که کنترل موفقیت آمیز این بیماری به تصمیمات دقیق و استفاده از منابع جدید احتیاج دارد.

افزایش قربانیان مسکو و دستور پوتین برای تصمیمات جدید برای مقابله با کرونا

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در پایتخت روسیه شب گذشته گفت که در مسکو ، هفت بیمار دیگر آلوده به ویروس کرونا درگذشتند. بدین ترتیب، تعداد مرگ و میر ناشی از COVID-19 در پایتخت از 106 به 113 نفر افزایش یافته است.

طبق این گزارش، در میان متوفیان بیمارانی در رده سنی 36 الی 86 سال دیده می گردد و بیشتر این افراد دارای بیماری های دیگری، نظیر فشار خون بالا، دیابت قندی و بیماری های قلب و عروق بودند.

این ستاد بار دیگر بر لزوم رعایت دقیق رژیم خود انزوایی (قرنطینه خانگی) در مسکو، به منظور جلوگیری از افزایش شیوع بیماری کرونا، تاکید نمود.

در همین رابطه، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در نشست ویدئویی روز چهارشنبه با اعضای کابینه وزرای دولت تاکید نمود کنترل موفقیت آمیز ویروس کرونا به تصمیمات دقیق و استفاده از منابع جدید احتیاج دارد.

به گفته وی ، دولت باید اثربخشی اقدامات صورت گرفته را ارزیابی کند ، برای اینکه اوضاع به سمت بهبود در حال تغییر نیست. پوتین اضافه نمود: بدیهی است راهکار های جدیدی برای مقابله موثر با این بیماری مورد احتیاج است و مناطق فدرال و انجمن های صنفی باید در تصمیم گیری هایی لازم در این رابطه به دولت یاری نمایند.

بر اساس آمار اعلام شده تا ظهر روز چهارشنبه، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه به 24 هزار و 490 نفر افزایش یافت که بیشترین میزان آلودگی در شهر مسکو مشاهده شده است. در این بین، نزدیک به دو هزار بیمار بهبود یافته و متاسفانه بیش از دویست نفر هم جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 902

به "افزایش قربانیان مسکو و دستور پوتین برای تصمیمات جدید برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قربانیان مسکو و دستور پوتین برای تصمیمات جدید برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید