تاثیر نمره زبان بر اخذ ویزای اکسپرس اینتری کانادا

به گزارش بازیکده، رپرتاژ آگهی- دوست دارید به کانادا مهاجرت کنید و دقیقا نمی دانید از کجا باید آغاز کنید. مهاجرت کردن به کانادا، سرزمینی که همیشه در صدر کشورهای برتر و قدرتمند از نظر اقتصادیست، آرزوی افراد بی شمار است. روش های متفاوتی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد، بنابراین این آرزوی دور از دسترسی نیست.

تاثیر نمره زبان بر اخذ ویزای اکسپرس اینتری کانادا

یکی از بهترین و محبوب ترین روشی که در طی چند سال اخیر کشور کانادا قرار داده، جذب افراد مختصص به وسیله برنامه های اکسپرس اینتری است. با اخذ ویزای اکسپرس اینتری کانادا شرایط ایده آل شغلی و زندگی مرفه را برای خود فراهم می کنید. اگر قصد دارید از این طریق به کانادا مهاجرت کنید، باید شرایط لازم را داشته باشید. هر متقاضی با توجه به شرایط خود در معیارهای مختلف امتیاز کسب می نماید. معیارهایی که در ادامه به بیان آن ها می پردازیم.

ویزای اکسپرس اینتری کانادا چیست؟

اکسپرس اینتری یک سیستم مدیریت آنلاین برای چهار برنامه مهاجرتی کاناداست. این چهار شامل برنامه کارگران ماهر یا همان اسکیل ورکر، اسکیل ترید، تجربه کاری کانادایی و برنامه مهاجرت استانی است. با توجه به اینکه روشی کاملا آنلاین است در مقایسه با سایر شیوه ها، در زمان کمتری متقاضیان را به اقامت دائم کانادا می رساند. هدف اصلی برنامه های مهاجرتی اکسپرس اینتری، راحت تر کردن جهت مهاجرت به کانادا برای افراد با توانایی های مختلف است. از آنجایی هم که به هیچ وجه امکان تقلب در آن وجود ندارد، به عنوان یک روش محبوب در بین کارشناسان مهاجرتی کانادا شناخته می گردد.

شرایط ویزای اکسپرس اینتری کانادا

برای دریافت این ویزای محبوب و رسیدن به آرزوی زندگی در کانادا باید از شرایط کلی زیر برخوردار باشید. هر چند که با توجه به نوع و برنامه مهاجرتی، شرایط کمی تغییر می نماید. اما آن چیزی که در هر چهار برنامه اکسپرس اینتری اهمیت دارد، عبارتند از :

** سن

** اندازه تحصیلات

** مهارت های زبانی

** سابقه کاری

** اندازه سازگاری داشتن پیشنهاد شغلی

هر متقاضی بر اساس شرایط سنی، اندازه تحصیلات، مهارت های زبانی، سوابق کاری و داشتن پیشنهاد شغلی امتیاز کسب می نماید. معمولا افرادی که بیشترین امتیاز را به دست می آورند، پیروز به اخذ ویزای اکسپرس اینتری کانادا خواهند شد.

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که کدام از معیارهای فوق برای کسب امتیاز بیشتر برای گرفتن این ویزا بیشتر از همه اهمیت دارد؟ جالب است بدانید که شرایط سنی متقاضی باید بین 20 تا 29 سال باشد تا بتواند بالاترین امتیاز را کسب کند. اما در صورتی که سن متقاضی بیش از 30 سال باشد، اما از تحصیلات کانادایی و ارتباطات قوی در کانادا برخوردار باشد، به راحتی می تواند امتیاز از دست رفته سن را به دست آورد. این بدان معناست که قوی بودن شما در هر یک از معیارها، می تواند کاستی معیار دیگر را پوشش دهد.

اهمیت مهارت زبان برای اخذ ویزای اکسپرس اینتری کانادا

یکی از مهم ترین شرایط ویزای اکسپرس اینتری کانادا، مهارت های زبانیست. یعنی متقاضی باید حداقل به یکی از زبان های کانادا یعنی انگلیسی و فرانسه تسلط داشته باشد. از همان روز اولی که در سیستم برنامه های اکسپرس اینتری کانادا پروفایل می سازید و منتظر دعوت نامه می مانید، مهارت زبانی شما نقش به سزایی در پذیرش و قبولی شما ایفا می نماید.

این امر هم به این علت است که کارفرمایان کانادایی در پی جذب نیروهای کاری با توانایی زبانی عالی هستند تا بتوانند به طور موثر در رشد مالی کانادا مشارکت داشته باشند. اگر متقاضی به هر دو زبان انگلیسی و فرانسه مسلط باشد، پیروز به اخذ 50 امتیاز اضافی خواهد شد.

به هرحال، تسلط به زبان اصلی کانادا یک الزام اجباری و اساسی برای واجد شرایط بودن برای مهاجرت به وسیله اکسپرس اینتری است. کسانی که مهارت بیشتری دارند در مقایسه با افرادی که فقط مهارت اولیه دارند، امتیاز بیشتری کسب خواهند کرد و احتمال اینکه دعوت نامه دریافت نمایند نیز بیشتر است.

نمره زبان و شانس مهاجرت به کانادا با ویزای اکسپرس اینتری

مهارت های زبانی متقاضیان برنامه های اکسپرس اینتری به وسیله سیستم های بین المللی IELTS و CELPIP در زبان انگلیسی مورد آزمون و تست قرار می گیرد. مهارت های زبان فرانسه متقاضیان نیز به وسیله سیستم های TEF و TCF ارزیابی می گردد. دانشجویان متقاضی مسلط به زبان انگلیسی باید در آزمون آیلتس آکادمیک شرکت نمایند. در حالی که کارگران ماهر و کارآفرینانی که متقاضی مهاجرت به کانادا هستند، باید آزمون عمومی آیلتس را بگذرانند.

آزمون آیلتس در بیشتر کشورهای جهان و حتی ایران مرتب برگزار می گردد. حداکثر نمره مشخص شده در آزمون آیلتس 9 است. در حالیکه متقاضی ویزای اکسپرس اینتری کانادا با کسب نمره 6 هم می تواند حداکثر امتیاز را دریافت کند، اما امتیاز مازاد به او تعلق نمی گیرد. آزمون آیلتس و نمره به دست آمده در آن تنها تا 2 سال اعتبار دارد.

گاهی متقاضیان در شرایطی قرار می گیرند که نمره بالای زبان و اخذ امتیاز اضافی در آن، باعث پذیرفتن شان در برنامه های اکسپرس اینتری می گردد. جالب اینجاست که نمره بالای زبان این شرایط را برای متقاضی فراهم می نماید تا بتواند از معیارهای ترکیبی استفاده کند. یعنی با توجه به مهارت زبانی، امتیازات از دست رفته در معیارهای دیگر را به دست آورد.

کلام آخر

همانگونه که در مطلب فوق متوجه شدیم یکی از مهم ترین شرایط ویزای اکسپرس اینتری کانادا، مهارت زبانی است. اندازه تسلط به زبان می تواند نقش سرنوشت سازی را برای تحقق آرزوی مهاجرت شما به کانادا ایفا نماید. بنابراین پیشنهاد می کنیم که مهارت های زبانی خود را تقویت کنید تا بتوانید بالاترین امتیاز را در این بخش به دست آورید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1803

به "تاثیر نمره زبان بر اخذ ویزای اکسپرس اینتری کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیر نمره زبان بر اخذ ویزای اکسپرس اینتری کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید