تارتار: اگر بازیکنان جدا شوند، شرایط برای ماندن من هم سخت می گردد، برانکو بهترین گزینه برای تیم ملی است

به گزارش بازیکده، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اگر بازیکنان تیم ما در نیم فصل دوم جدا شوند، شرایط برای ماندن من هم سخت خواهد شد.

تارتار: اگر بازیکنان جدا شوند، شرایط برای ماندن من هم سخت می گردد، برانکو بهترین گزینه برای تیم ملی است

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

مهدی تارتار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در ارتباط با شرایط همکاری فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس و اینکه گفته می گردد این همکاری به زودی قطع خواهد شد، گفت: گاهی اوقات یک طرف قرارداد تمایل به ادامه همکاری دارد و طرف دیگر خواستار ادامه همکاری نیست که می توان در این شرایط به نحوی کار را پیش برد، اما فکر می کنم ویلموتس و فدراسیون فوتبال هر دو طرف راضی به قطع همکاری هستند. به نظر من انگیزه ای در کادر فنی تیم ملی وجود ندارد و حالا که بحث اقتصادی هم مطرح شده بهتر است که طرفین اقدام به قطع همکاری نمایند.

وی در خصوص اینکه گفته می گردد قرارداد سال اول ویلموتس با تیم ملی سه میلیون یوروست، توضیح داد: نمی دانم که آیا این موضوع صحت دارد یا خیر و قرارداد ایشان چگونه بسته شده است. کی روش نتایج بسیار خوبی را در تیم ملی به دست آورد. او یک مربی بزرگ بود که چهره محبوبی بین فوتبالدوستان داشت. فدراسیون می خواست یک مربی بیاورد که کمتر از کی روش نباشد و زیر بار این قرارداد رفت. فدراسیون می خواست با یک انتخاب سریع، مقابل مردم و اهالی فوتبال سرش بالا باشد، اما در ادامه اتفاقات دیگری رخ داد.

تارتار در پاسخ به این پرسش که آیا برانکو گزینه خوبی برای راهنمایی تیم ملی است؟، گفت: اگر قرار باشد مربی خارجی بیاوریم، برانکو بهترین گزینه است، چون فوتبال ما را خوب می شناسد.

سرمربی پارس جنوبی درباره شرایط فعلی این تیم هم گفت: خدا را شکر شرایط تیم ما بد نیست. با توجه به اینکه به سرانجام نیم فصل اول نزدیک می شویم، امیدوارم که مسئولان به تعهدات شان در خصوص مسائل اقتصادی عمل نمایند تا بازیکنی از تیم جدا نگردد. اگر بازیکنان مدنظر ما جدا شوند، طبیعتاً شرایط برای ماندن من هم سخت خواهد شد. به هرحال این بازیکنان هستند که در زمین مسابقه بازی می نمایند و ابزار مهم سرمربی به شمار می آیند. امیدوارم که در این زمینه مشکل خاصی نداشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 546

به "تارتار: اگر بازیکنان جدا شوند، شرایط برای ماندن من هم سخت می گردد، برانکو بهترین گزینه برای تیم ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: اگر بازیکنان جدا شوند، شرایط برای ماندن من هم سخت می گردد، برانکو بهترین گزینه برای تیم ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید