عنایتی:پرسپولیس هم شخصیت و هم طرفداران زیادی دارد، مذاکرات در شان سرمربی تیم ملی نیست

به گزارش بازیکده، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازی با پرسپولیس همواره سخت بوده، مقابل تیمی بازی داریم که هم شخصیت و هم طرفداران زیادی دارد.

عنایتی:پرسپولیس هم شخصیت و هم طرفداران زیادی دارد، مذاکرات در شان سرمربی تیم ملی نیست

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رضا عنایتی که قرار بود در نشست خبری پیش از ملاقات با پرسپولیس گفت: بازی با پرسپولیس همواره سخت بوده، مقابل تیمی بازی داریم که هم شخصیت و هم طرفداران زیادی دارد. تمام توان مان را به کار می گیریم که بنا یه شرایطی که در جدول داریم و حساسیت های موجود بازی خوبی را ارائه بدهیم. بچه های ما با تمام وجود و تمام توان، با انگیزه می خواهند این بازی را به خاتمه برسانند. ان شاالله در خاتمه بازی به خواسته ای که داریم برسیم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در مورد اخباری که پیرامون استعفایش منتشر شد، گفت: اجازه بدهید بعد از بازی در موردش بهتر صحبت کنیم. بعد از بازی با نفت آبادان صحبت هایی انجام دادیم. مسئولان قول دادند اتفاقاتی برای تیم ما بیفتد.

عنایتی توضیح داد: از اول فصل مسائل مالی دست از سر نفت مسجدسلیمان برنداشته و همچنان ادامه دارد. از مدیرعامل باشگاه تشکر می کنم که تمام توانش را به کار گرفته تا مسائل برطرف شوند. درصدی هم پرداختی داشته ایم، ولی امیدوارم مسئولین جدی تر به این موضوع بپردازند تا مسئله ای پیش نیاید.

خاتمه پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اسفند 1401 بروزرسانی: 7 اسفند 1401 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 2161

به "عنایتی:پرسپولیس هم شخصیت و هم طرفداران زیادی دارد، مذاکرات در شان سرمربی تیم ملی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنایتی:پرسپولیس هم شخصیت و هم طرفداران زیادی دارد، مذاکرات در شان سرمربی تیم ملی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید