ترامپ در انتخابات 2020 رقیب جمهوری خواه پیدا کرد

به گزارش بازیکده، یک سیاستمدار جمهوری خواه گفت در رقابت های ریاست جمهوری سال 2020 دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی و جمهوری خواه آمریکا را به چالش می کشد.

ترامپ در انتخابات 2020 رقیب جمهوری خواه پیدا کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در حالی که کاخ سفید اکنون میزبان رئیس جمهوری جمهوری خواه است، بامداد سه شنبه (به وقت تهران) یک سیاستمدار جمهوری خواه گفت که برای نامزدی این حزب در انتخابات سال 2020 با دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی رقابت خواهد نمود.

ویلیام ولد فرماندار سابق ایالت ماساچوست آمریکا و از منتقدان ترامپ است که از چندی پیش هم گفته بود که ممکن است در انتخابات ریاست جمهوری نامزد گردد.

به نوشته پایگاه هیل، او در بیانیه ای، با اعلام رسمی نامزدی در انتخابات سال 2020، گفته است: در این دوران نزاع های مداوم سیاسی که هر دو حزب مشغول نبرد برای پیروزی به هر قیمت هستند، کسی به صدای مردم آمریکا گوش نمی نماید و ملت ما رنج می برد.

نامزدی ولد در حالی انجام شده که مراکز افکارسنجی در آمریکا تقریبا هیچ شانسی برای پیروزی او در انتخابات قائل نیستند. بر اساس نظرسنجی مؤسسه گالوپ، 89 درصد از هواداران حزب جمهوری خواه در آمریکا به ترامپ دید مثبتی دارند.

علاوه بر ولد، حلقه موسوم به هرگز ترامپ در حزب جمهوری خواه هم که تحت رهبری بیل کریستول سیاستمدار محافظه کار آمریکایی واقع شده است، جلساتی را برای نامزدی فردی به عنوان رقیب ترامپ برگزار نموده اند، هرچند هنوز نتیجه این جلسات تعیین نیست و بعید هم هست که ولد نامزد آن ها باشد.

هیل نوشته است که تیم انتخاباتی ترامپ با به کارگیری گروهی از مشاوران، در کوشش است تا اطمینان حاصل کند که کمیته مرکزی حزب در گردهمایی نهایی در خصوص انتخابات 2020، بدون چالش خاصی ترامپ را به عنوان نماینده حزب در انتخابات ریاست جمهوری معرفی کند.

در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ابتدا دو حزب رقابت های مقدماتی را برای شناخت نامزد نهایی خود برگزار می نمایند و سپس یک نفر از هر حزب در رقابت پایانی حاضر می شود. با این وجود، رئیس جمهور مستقر به ندرت توسط هم حزبی هایش به چالش کشیده می گردد.

ق

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 133

به "ترامپ در انتخابات 2020 رقیب جمهوری خواه پیدا کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "ترامپ در انتخابات 2020 رقیب جمهوری خواه پیدا کرد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ در انتخابات 2020 رقیب جمهوری خواه پیدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید