تظاهرات کشاورزان در دهلی به خشونت کشیده شد

به گزارش بازیکده، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، سال جاری، جشن روز جمهوری در هند با تظاهرات گسترده در انتقاد از اصلاحات قانون کشاورزی همراه شده است.

تظاهرات کشاورزان در دهلی به خشونت کشیده شد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید.

در حالی که کشاورزان با تراکتورهای خود خیابان های دهلی نو را سد نموده اند؛ پلیس برای متفرق کردن آنها به گاز اشک آور متوسل شده است.

سال جاری هفتاد و دومین سالگرد اجرایی شدن قانون اساسی هند است حال آنکه تظاهرات ضددولتی در اغلب شهرهای این کشور، در جریان است.

طبق گزارش ها، اگرچه کشاورزان برای تجمع در دهلی نو مجوز داشته اند؛ اوضاع از کنترل خارج شده و تا این لحظه، یک معترض در درگیری با پلیس، جان خود را از دست داده است.

اصلاحاتی که ماه سپتامبر گذشته تصویب شد، تغییراتی در قوانین مربوط به فروش، قیمت گذاری و ذخیره سازی محصولات کشاورزی ایجاد کرد که تضمین کننده فروش محصولات و محافظت از بازار آزاد بود.

کشاورزان نگرانند که خصوصی سازی این بخش سبب کاهش قیمت محصولاتشان گردد و شرکت های خصوصی با آنها در فروش محصولات سهیم شوند.

این در حالیست که دولت همچنان تاکید دارد که قوانین اصلاحی به کشاورزان امکان می دهد که جدا از فروش محصولات به بخش خصوصی، بخش عمده ای از تولیدات اصلی خود چون برنج و گندم را با قیمت های تضمین شده به دولت بفروشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: game-kade.ir شناسه مطلب: 1341

به "تظاهرات کشاورزان در دهلی به خشونت کشیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات کشاورزان در دهلی به خشونت کشیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید